Trzy pytania do Marcina Niewiadomskiego z Kredyt Banku

Michał Macierzyński, PRNews.pl: Jaki jest cel trwającej obecnie kampanii reklamowej Kredyt Banku?

Marcin Niewiadomski dyrektor Departamentu Marketingu Kredyt Banku: Głównym celem kampanii jest oczywiście jak najszersze poinformowanie o nowym logo Kredyt Banku. Ale zmieniliśmy nie tylko logo. W kampanii chcemy podkreślić bliską i unikalną na naszym rynku współpracę banku z ubezpieczycielem. Chcemy także zbudować nowy wizerunek Kredyt Banku. Zależy nam, by osoby, które jeszcze nie skorzystały z naszej oferty, znalazły w Kredyt Banku zaufanego partnera. Dlatego wspólnie z Wartą przygotowaliśmy wygodny dostęp do naszych usług, jeszcze lepszą ofertę produktową, przynoszącą realne korzyści klientom.

MM: Czemu bank zdecydował się na ściślejszą współpracę z towarzystwem ubezpieczeniowym?
MN: „Razem możemy więcej” to nie tylko hasło kampanii. Bancassurance jest także istotą naszej strategii biznesowej. Dzięki zacieśnieniu współpracy z Wartą, Kredyt Bank zaoferuje klientom szeroki dostęp do oferty ubezpieczeniowej, lepsze, bo zawierające ubezpieczenie – produkty bankowe. I to wszystko można dostać w jednym miejscu. Stworzyliśmy wspólne placówki – w oddziałach banku umieścimy agentów ubezpieczeniowych.

MM: Jak będzie przebiegać kampania?

MN: Kampanię zaplanowaliśmy do końca roku. Współpracujemy tylko z jedną agencją i jednym domem mediowym. Reklamy banku będą widoczne w telewizji – mamy przygotowane dwa spoty reklamowe. Poza tym wykorzystamy w naszych działaniach prasę, bilbordy i internet. Chcemy uczynić z Kredyt Banku markę bliską klientowi, modną, a nawet nieco aspirującą.