Trzy pytania do Marioli Olender z Banku Millennium

Michał Macierzyński, PRNews.pl: Co skłoniło Bank do wydania nowej karty Millennium Visa Electron Euro

Mariola Olender, Kluczowy Kierownik w Departamencie Marketingu Klientów Detalicznych Bank Millennium: Bank Millennium stale rozszerza swoją ofertę dla klientów, w tym także dla tych najmłodszych, czyli dzieci i młodzieży. Posiadanie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego – w Banku Millennium Millekonta Junior lub Millekonta Student – to w dzisiejszych czasach standard, a młode osoby są coraz bardziej samodzielne, więcej podróżują, mają kontakty z rówieśnikami z innych krajów, a także coraz częściej uczą się za granicą. To oznacza, że w ich portmonetce czy portfelu musi znaleźć się karta, pozwalająca nie tylko na transakcje bezgotówkowe, ale też korzystanie ze zniżek, dodatkowo gwarantująca ubezpieczenie od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków oraz Kosztów Leczenia na całym świecie.

Do współpracy przy stworzeniu tej karty zaprosiliśmy EURO
MM: Jak zamierzacie – w związku z wprowadzeniem tej karty – docierać z informacjami o niej do młodych ludzi, studentów?

MO: Informacja o karcie trafiła do wszystkich najważniejszych mediów młodzieżowych. O karcie informujemy oczywiście obecnych klientów Banku Millennium, którzy mają u nas Millekonto Junior lub Millekonto Student. Poza tym Bank Millennium prowadzi wiele programów edukacyjnych, jest obecny na uczelniach.

Organizujemy cieszący się dużym zainteresowaniem wśród studentów program „Come and Grow with us”, w ramach którego oferujemy płatne praktyki, staże i pracę. Z tą ofertą docieramy bezpośrednio na uczelnie w całej Polsce, biorąc udział w „Dniach Kariery” – targach pracy połączonych z warsztatami edukacyjnymi. Młodzi ludzie odwiedzający stoisko targowe Banku Millennium mają możliwość skorzystania z produktów i usług przeznaczonych specjalnie dla nich.

Bank Millennium organizuje również konkursy – „Millennium Chance”, w których poza szansą zdobycia atrakcyjnych nagród (szkolenie zagraniczne, laptop, czy dofinansowanie pomysłu na własną firmę), młodzież akademicka poznaje pracowników banku, naszą kulturę organizacyjną oraz produkty i usługi. Do studentów docieramy także poprzez sponsoring takich inicjatyw jak np. „Czerwona Róża” (samochód dla najlepszego żaka Trójmiasta) oraz międzynarodowego konkursu „Euromanager”. Zainteresowanych serdecznie zapraszamy na stronę www.millenet/kariera/.

MM: Czy można już coś powiedzieć o zainteresowaniu nową kartą? Jakie są Państwa szacunki na temat wielkości jej sprzedaży w tym roku?

MO: Biorąc pod uwagę liczne grono młodych osób, które już teraz mają u nas Millekonto Junior lub Millekonto Student oraz sympatyków organizacji EURO