Trzycztery / Photoby zdobywa Złote Orły

Autorem nagrodzonych zdjęć jest Łukasz Murgrabia, fotograf zrzeszony w agencji fotograficznej Photoby, będącej częścią domu produkcyjnego Trzycztery. Sesja zrealizowana została na zlecenie Leo Burnett Polska dla Fiat Auto Poland.

Wyróżniono również inne prace autorstwa fotografów Photoby.

Wyróżnienie zdobyły zdjęcia wykonane na zlecenie Grey Worldwide Polska na potrzeby kampanii Radia 94 oraz fotografie przygotowane na zamówienie agencji Publicis, w związku z kampanią Castoramy. Autorem obu sesji jest Robert Olejnik.

Kolejnym wyróżnionym fotografem Photoby jest Krzysztof Kozanowski, autor zdjęć wykorzystanych w kampanii modowej Heyah (na zlecenie agencji G7).

Za stworzenie identyfikacji wizualnej Trzycztery, Złote Orły w kategorii design / wizerunek firmy odebrała agencja White Cat Studio.

Trzycztery specjalizuje się w produkcji castingów i sesji zdjęciowych. W ramach firmy funkcjonuje również agencja fotograficzna Photoby, współpracująca na co dzień z branżami reklamową i wydawniczą (np. sesje mody).

Złote Orły 2004 to kolejne wyróżnienie dla agencji Trzycztery, która w 2003 r. zdobyła 5 nagród w ramach konkursu Klubu Twórców Reklamy.

Ponadto, jesienią 2004 r. zdjęcia trzech fotografów zrzeszonych w Photoby znalazły się w pierwszej edycji albumu „200 Best Ad Photographers Worldwide” wydawnictwa Lürzer’s Archive (jednego z najbardziej opiniotwórczych wydawnictw na świecie, związanych z tematyką fotografii reklamowej).