TTT dla Vivid.pl – wielkie zmiany

Nowy layout wypunktowuje też możliwość wyboru produktów spośród niezwykle rozbudowanej listy. Gwarantuje łatwość, szybkość oraz minimum formalności przy dokonywaniu zamówienia. Zastosowanie tych wszystkich środków pozwala serwisowi pozytywnie wyróżnić się na tle innych platform e-commerce, wpływa na budowanie korzystnego wizerunku Vivid.pl wśród internautów, stworzenie systemu identyfikacji wizualnej, a także zwiększenie częstotliwości świadomego wyboru serwisu Vivid.pl, jako miejsca, gdzie dokonują oni zakupów poprzez Internet. Długofalowym efektem wprowadzonych zmian będzie więc zintensyfikowanie emocjonalnej więzi ze sklepem Vivid.pl i pozycjonowanie go jako serwisu godnego zaufania.

– W tym tygodniu sklep internetowy Vivid.pl zmienił szatę graficzną. Podążając za nowymi trendami w e-commerce i uwagami naszych klientów staraliśmy się, aby nowa wersja naszego serwisu była bardziej przejrzysta, czytelna i przyjazna dla internautów. Poprawiliśmy nawigacje na stronach tak, aby klient łatwiej i szybciej mógł odnaleźć szukany produkt, co przy bazie produktów przekraczającej 150 000 pozycji nie było łatwym zadaniem. Duże znaczenie przy wyborze firmy, wykonującej zmiany miał czas realizacji projektu. Agencja Tolu Trango Tower (TTT) wykonała całą pracę w ciągu 15 dni i co więcej, zmiana layoutu nie spowodowała ani na chwilę, wstrzymania pracy serwisu – powiedział Grzegorz Bielecki, prezes zarządu Vivid.pl S.A.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni ze zmian wprowadzonych na stronach serwisu Vivid.pl, zaznaczam jednak, że jest to zaledwie pierwszy etap przemian w firmie zaplanowanych na ten rok. Na odświeżonych stronach już wkrótce pojawią się nowe funkcjonalności, dzięki którym zakupy w naszym sklepie staną się jeszcze łatwiejsze i bardziej przyjazne – dodał Bielecki.

Vivid.pl S.A. jest jednym z najdłużej działających sklepów internetowych w Polsce. Swoim klientom (tych zarejestrowanych w serwisie jest ponad 150 000) oferuje szeroki wybór produktów podzielonych na pięć działów: muzyka, książki, filmy, multimedia (gry i oprogramowania) oraz akcesoria komputerowe, a wszystko to wraz z dostawą do domu.

– Cieszymy się ze współpracy z Vivid.pl, serwis ten jest drugim w kolejności najlepiej prosperującym przedsięwzięciem e-commerce w Polsce, wśród sklepów internetowych sprzedających muzykę, filmy, książki oraz elektronikę. Jestem przekonany, że odświeżenie wizerunku sklepu, właściwie dobrana kolorystyka i bardziej czytelna prezentacja produktów zwiększą sprzedaż Vivid.pl – powiedział Tomasz Łukaszczyk, prezes TTT.