TTT i o2.pl razem na Święta

Czytelna prezentacja sklepów i produktów w serwisie; właściwie dobrana – lekka a zarazem wesoła kolorystyka; możliwość wyboru wielu bardzo różnych produktów spośród rozbudowanej listy sklepów gwarantują łatwość i szybkość korzystania z tej platformy pasażowej. Dodatkowym atutem zakupów przez Internet w serwisie Mikołajowo – Świątecznym jest minimum formalności wymaganych przy dokonywaniu zamówienia. Zastosowanie tych wszystkich środków pozwala serwisowi pozytywnie wyróżnić się na tle innych platform e-commerce, a sklepom gwarantuje zintensyfikowanie sprzedaży i zdobycie nowych klientów.

Na stronach platformy Prezenty.o2.pl obecne są największe, najlepiej zaopatrzone, najprężniej działające sklepy internetowe w Polsce oferujące pełny przekrój produktów prezentujących niemal wszystkie branże. Wystarczy choćby wymienić takie nazwy jak Acris.pl, Garderoba.pl, Militaria.pl czy Timex.pl.

Użytkownicy serwisu Prezenty.o2.pl mogą wejść do wybranego przez siebie sklepu internetowego i tam szybko i łatwo zamówić prezent. Serwis mikołajowo-świąteczny oferuje również wyszukiwarkę prezentów (dodatkowo można wybrać przedział cenowy w jakim chce się znaleźć produkty).

Opcja wyszukiwania ma tę zaletę, że klient otrzymuje pełną ofertę interesujących go produktów dostępnych we wszystkich sklepach obecnych w serwisie prezenty.o2.pl. Taka łatwa i przyjazna dla internautów usługa pozwoli łatwo i szybko odnaleźć szukany prezent, a to z kolei przy bardzo rozbudowanej bazie produktów jest niezwykle istotne.

Owocna współpraca Tolu Trango Tower z o2.pl wpływa na budowanie wśród internautów korzystnego wizerunku zarówno samego portalu, jak i sklepów, które przyłączyły się do platformy e-commercowej. Wspomaga stworzenie systemu identyfikacji wizualnej, a także zwiększenie częstotliwości świadomego wyboru portalu o2.pl przez internautów, jako miejsca, które odwiedza się nie tylko w celu sprawdzenia bieżących wiadomości, nowinek czy szukania rozrywki, ale również jako platformy pasażowej, gdzie można dokonywać zakupów poprzez Internet.