Grupa Ubezpieczeniowa Europa, działająca na rynku bancassurance w Polsce, zaprezentowała nową odsłonę serwisu internetowego. Zmiany mają na celu podniesienie funkcjonalności oraz dopasowanie strony do odświeżonego wizerunku Grupy Ubezpieczeniowej Europa.
– Wdrożenie nowej strony jest elementem nowego wizerunku firmy. Jego pierwszą odsłoną było wprowadzenie we wrześniu odnowionego logo oraz systemu identyfikacji wizualnej. Nowy serwis internetowy zaprojektowaliśmy z myślą o naszych klientach i partnerach biznesowych. Dynamika rozwoju Internetu wymaga od nas ciągłego ulepszania serwisu i naszej oferty. Jej elementem jest serwis internetowy. To realizacja kluczowych wartości firmy, jakimi są innowacyjność i profesjonalizm – mówi Alicja Hamkało, rzecznik prasowy Grupy Europa.
Nowa szata graficzna wpisuje się w odświeżony wizerunek Grupy Europa. Serwis został klarownie podzielony na trzy strefy dla: klientów indywidulanych, firm oraz partnerów biznesowych. Serwis pozwala na zapoznanie się z informacjami korporacyjnymi, istotnymi z punktu widzenia inwestorów giełdowych. Klienci indywidualni w intuicyjny sposób znajdą w nim informacje produktowe i opisy procedur np. likwidacji szkody. Serwis dostępny pod adresem www.tueuropa.pl umożliwia także bezpośredni zakup polisy a niedługo funkcjonalności wzbogacą się o interaktywne formy kontaktu pozwalające na zadawanie pytań doradcom, czy wyrażanie uwag przez klientów.
Grupę Ubezpieczeniową Europa tworzą: Towarzystwo Ubezpieczeń Europa SA i Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Europa SA. Europa, jako jedna z dwóch firm ubezpieczeniowych, jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych. Grupa specjalizuje się w ubezpieczeniach sprzedawanych w powiązaniu z ofertą bankową – bancassurance. Na koniec 2010 r. Europa była trzecią największą grupą ubezpieczeniową na polskim rynku wg składki przypisanej brutto (wg PSR, dane KNF).
Źródło: TU Europa SA, TU na Życie Europa SA