TU Inter Polska S.A. i sieć HMI rozpoczęły współpracę

Produkty Inter Polska weszły do sprzedaży w sieci HMI z dniem podpisania umowy. Obydwie strony zobowiązały się także do współpracy w zakresie działań promocyjnych oraz akcji informacyjnych skierowanych do klientów.

– Cieszę się, że udało się nam pozyskać tak silnego partnera jak Inter Polska. HMI jest ekspertem w dziedzinie dodatkowego zabezpieczenia emerytalnego. Teraz wzbogaciliśmy ofertę o produkty zdrowotne VISION. Prywatne ubezpieczenia emerytalne i zdrowotne nigdy jeszcze nie były tak ważne. Kryzys publicznego systemu ubezpieczeń społecznych pogłębia się. Państwo nie zawsze jest w stanie zagwarantować właściwą opiekę medyczną, dlatego Polacy musza szukać na rynku alternatywnych, korzystnych dla siebie rozwiązań w zakresie opieki medycznej. Jestem przekonany, że dzięki współpracy z Inter Polska jesteśmy w stanie w pełni zabezpieczyć Interesy naszych klientów – podsumował Peter Grudniak, Prezes Zarządu HMP Polska.

– Problemy publicznego systemu ubezpieczeń w Polsce odczytujemy jako drogowskaz potrzeb społecznych. Dostrzegamy konieczność stworzenia profesjonalnego systemu prywatnej opieki zdrowotnej opartego na doświadczeniach krajów Europy Zachodniej. Naszą rolą jest dostarczenie wysokiej klasy produktów ubezpieczeniowych, które dają gwarancję szybkiej i fachowej opieki medycznej. Oczywiście, prywatne ubezpieczenia zdrowotne to wciąż novum na polskim rynku finansowym. Zdajemy sobie jednak sprawę, że popularność tego rodzaju produktów będzie w naszym kraju bardzo szybko rosła. Od strony biznesowej ubezpieczenia zdrowotne są także bardzo atrakcyjną niszą rynkową, którą warto zagospodarować. Dlatego też zdecydowaliśmy się na współpracę z HMI. Ze względu na pozycję rynkową, dobrze zorganizowaną sieć dystrybucji, a także wieloletnie doświadczenie w zakresie sprzedaży nowoczesnych produktów finansowych, HMI jest dla naszej firmy idealnym parterem biznesowym. Bardzo się cieszę, że rozpoczynamy współpracę – mówi Peter Nesbeda, Członek Zarządu Inter Polska, wiodącego pod względem ubezpieczeń zdrowotnych Towarzystwa Ubezpieczeń w Polsce.

Ubezpieczenia VISION dostępne są w czterech wariantach: Basic, Silver, Gold, Diamond. Szeroki wachlarz świadczeń umożliwia dopasowanie oferty do indywidualnych potrzeb klientów. Jest to produkt przeznaczony zarówno dla odbiorców indywidualnych jak i korporacyjnych.

– Na Zachodzie Europy ubezpieczenia zdrowotne odgrywają bardzo ważną rolę w polityce zarządzania kadrami firm. Odpowiednio wykwalifikowani, zdolni, cenni dla organizacji pracownicy mają zagwarantowane kompleksowe świadczenia medyczne dla siebie, a często również dla swojej rodziny. W ten sposób firma zabezpiecza swoich pracowników oraz podnosi ich zadowolenie z wykonywanej pracy. U nas tego rodzaju modele dopiero zaczynają zdobywać uznanie; dotyczą szczególnie osób piastujących eksponowane, strategiczne stanowiska. Należy się jednak spodziewać, że rozwój rynku ubezpieczeń zdrowotnych w Polsce wpłynie także na zmianę polityki kadrowej w polskich firmach – podsumowuje Peter Grudniak.

Silną stroną VISION jest dostępność rynkowa. Ogólnopolska sieć placówek medycznych gwarantuje profesjonalną i co ważne – bezgotówkową ochronę zdrowia – na terenie całego kraju.