TUnŻ Europa rozpoczyna współpracę z firmą New World

„Złota Struktura” opiera się na JP Morgan Gold ER Index – autorskim indeksie JP Morgan Chase Bank, odzwierciedlającym zmiany cen kontraktów na złoto. Po zakończeniu czteroletniego okresu inwestycji inwestor ma gwarancję zwrotu 100% kapitału. Dodatkowa premia uzależniona jest od zmiany indeksu JP Morgan Gold ER Index. Produkty strukturyzowane oparte o ten indeks charakteryzują się lepszymi parametrami w porównaniu do tradycyjnych inwestycji na rynku złota. Jednocześnie bardzo wysoka korelacja indeksu z cenami złota pozwala na pełne wykorzystanie sytuacji na rynku złota oraz wysoką partycypację we wzroście cen tego kruszcu. „Złota Struktura”, dystrybuowana przez Goldenegg Sp. z o.o. przy współpracy z New World Sp. z o.o., dostępna jest do 22 lutego 2008 r.

Drugi z produktów – „Food3” – pozwala zarabiać dzięki wysokim cenom produktów rolnych (pszenicy, soi i kukurydzy). Horyzont czasowy inwestycji wynosi 2,5 roku. Wysokość zwrotu zainwestowanego kapitału uzależniona jest od zmian cen produktów rolnych w okresie inwestycji. Konstrukcja dodatkowej premii umożliwia inwestorowi uzyskanie wysokich zysków nie tylko w przypadku dynamicznego wzrostu cen surowców rolnych, ale również w razie ich stabilizacji na obecnych, wysokich poziomach. Formuła produktu czyni go jednym z najbardziej innowacyjnych na polskim rynku. Subskrypcja „Food3” w New World Sp. z o.o. potrwa do 7 marca 2008 r.

Forma obu produktów – ubezpieczenie na życie i dożycie – zapewnia inwestorowi korzyści prawno-podatkowe, zaś jego najbliższym zabezpieczenie finansowe w przypadku śmierci ubezpieczonego. Minimalna wysokość inwestycji wynosi 100.000 zł.

Połączenie bogatego doświadczenia Europy w zakresie kreowania innowacyjnych rozwiązań inwestycyjnych z wiedzą New World Alternative Investments na temat potrzeb najbardziej wymagających klientów daje szansę wniesienia nowej jakości na polskim rynku usług finansowych – mówi Jacek Podoba, Prezes Zarządu TU na Życie Europa SA. Ponad 10 produktów strukturyzowanych wprowadzonych przez naszą firmę w styczniu 2008 roku to zdecydowana odpowiedź na rosnące zainteresowanie rynku tymi produktami i zróżnicowane potrzeby inwestycyjne naszych klientów – dodaje Jacek Podoba.