PayU zdobywa kolejne rynki i wychodzi poza Europę. Tym razem największy polski operator płatności internetowych zawitał do Turcji. Firma będzie tam zabiegała o zaufanie prawie 35 mln internautów.
Wejście do Turcji to kolejny etap realizacji strategii rozwoju PayU i ekspansji na nowych rynkach. Celem jest stworzenie silnej międzynarodowej marki, która będzie rozpoznawalna w różnych regionach świata.
– Turecki rynek jest dla nas bardzo interesujący zarówno ze względu na dużą ilość obecnych tam internautów, jak i z powodu ich otwartości na nowe metody płacenia w internecie – mówi Marcin Jabłoński, CEO PayU SA. – Aż 70 proc. transakcji dokonywanych jest tam za pomocą kart kredytowych. Turcy chętnie płacą także przelewami, a zdecydowanie najrzadziej wybierają opcję za pobraniem. To daje nam duże możliwości biznesowe – dodaje.
PayU rozpoczyna swoją obecność w Turcji od współpracy z platformą handlową Trade Sis. W perspektywie są plany rozszerzenia kontaktów ze sklepami internetowymi i serwisami aukcyjnymi.
– Chcemy dostarczać bezpieczne, komfortowe i szybkie metody płatności internetowych. Zamierzamy podpisywać umowy z największymi merchantami w Turcji i przyczyniać się do wzrostu tamtejszego rynku, który dzisiaj jest wart ponad 6 mld euro – mówi Y. Emre Guzer, Country Manager.
Poza Turcją PayU obsługuje już płatności internetowe w Polsce, Czechach, Rumunii, na Węgrzech i w Rosji. Nad Wisłą Spółka ma bardzo ugruntowaną pozycję i 46-proc.* udział w rynku. Zdecydowanym liderem jest także w Rumunii.
*Na podstawie danych raportu Internet Standard „e-Commerce 2011”.
Źródło: PayU