„Twarzowa” kampania BZ WBK

Wobec dużego zróżnicowania argumentów sprzedażowych oraz faktu, że w BZWBK każda firma ma swojego doradcę, agencja GPD odpowiedzialna za kreację postanowiła, że elementem spajającym kampanię będzie właśnie postać firmowego doradcy.

Istotną cechą nowej kampanii będzie fakt, iż bohaterami serii reklam będą autentyczni doradcy BZWBK znani z imienia i nazwiska, podpowiadający najkorzystniejsze rozwiązania z zakresu bankowości dla firm.

W kreacji zastosowano również dodatkowy wyróżnik formalny polegający na ukazywaniu tylko połówek twarzy każdego z doradców. Taki zabieg znajduje swoje odzwierciedlenie w haśle „Dobry doradca to połowa sukcesu”, które spaja i podsumowuje całą kampanię.

Kampania wykorzystuje prasę, telewizję, radio, internet, siatki wielkoformatowe w największych miastach Polski oraz kompletny zestaw materiałów w każdej placówce BZWBK.