Użytkownicy serwisu Moje Usługi, należącego do ING Banku Śląskiego, mogą już korzystać z płatności odroczonych Twisto. W praktyce oznacza to, że płatność za rachunek mogą odłożyć o 21 lub 45 dni.
Kilka miesięcy temu ING Bank Śląski uruchomił serwis Moje Usługi, który służy do opłacania rachunków i zarządzania domowymi płatnościami. Użytkownicy mogą się połączyć z wirtualnymi biurami wystawców (eBOK) i zaciągać stamtąd faktury za gaz, prąd czy inne media. Serwis jest otwarty dla wszystkich – nie trzeba być klientem ING Banku Śląskiego.
Płatności za rachunki można do tej pory było regulować za pomocą karty płatniczej lub przelewów. Dziś w serwisie pojawiła się nowa opcja – płatność z Twisto. Dzięki temu użytkownicy mogą korzystać z płatności odroczonych przy regulowaniu należności za faktury. W praktyce płatność przebiega w podobny sposób jak np. pay-by-linkiem, ale pieniądze na konto odbiorcy wpłaca Twisto. Klient ma 21 lub 45 dni na uregulowanie zobowiązania wobec Twisto. Dłuższy termin dotyczy zarejestrowanych użytkowników fintechu.
Sprawdziłem w praktyce jak to działa. Dokonałem płatności za fakturę, której termin przypada na dzień 28 lutego. Po opłaceniu rachunku dostałem na swoją skrzynkę e-mail wiadomość od Twisto z prośbą o uregulowanie zadłużenia w terminie 21 dni (do 9 marca) na wskazany w mailu rachunek. Udało mi się zatem przesunąć płatność za rachunek na inny termin.
O tym, że ING planuje wdrożyć płatności Twisto do serwisu Moje Usługi mogliście dowiedzieć się pierwsi z tekstu pt. „ING wdroży płatności odroczone Twisto do serwisu Moje Usługi”, który pojawił się w PRNews.pl w styczniu 2020 r.