Twisto ma już umowy z 400 sklepami

Dzięki Twisto klienci sklepów z segmentu modowego robiący zakupy w internecie będą mogli przymierzyć zamówione ubrania, zanim za nie zapłacą. Płatności Twisto w formule „kup teraz, zapłać później” są już dostępne w ponad 150 polskich sklepach internetowych.

fot. Twisto

W ciągu 11 miesięcy działalności w Polsce, Twisto zawarło umowy z ponad 400 sklepami internetowymi. Przeszło 150 z nich udostępniło już formułę zakupową „kup teraz, zapłać później” swoim klientom. Zakupy z Twisto mogą już robić m.in. klienci znanych marek odzieżowych – Diverse i Endo. Wcześniej Twisto udostępniła m.in. popularna platforma sprzedaży online – Born2be.

– Cieszymy się, że Twisto stało się dostępne dla internetowych klientów tych znanych sklepów. Jesteśmy przekonani, że kupujący to docenią. Twisto pozwala obejrzeć zamówiony towar przed dokonaniem zapłaty, choć sklep internetowy otrzymuje należność już następnego dnia. Możliwość zapłacenia później niż w dniu zamówienia daje klientom większą elastyczność, pozwala kupować korzystniej, np. wtedy gdy trafi się ciekawa promocja, a przede wszystkim sprawdzić czy produkt jest taki, jak oczekiwali – mówi Krzysztof Blinowski, szef Twisto w Polsce.

Dodaje, że formuła zakupowa Twisto stanowi alternatywę dla płatności za pobraniem i istotne narzędzie wsparcia sprzedaży dla sklepów internetowych.

– Od konkurencji różni nas to, że do dokonania zakupu z Twisto wystarczy jedno kliknięcie. Nie trzeba wypełniać żadnych wniosków ani podawać numeru PESEL. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu unikalnego, autorskiego mechanizmu – Nikita – który wykorzystuje big data i machine learning do sprawdzania wiarygodności klienta w ułamku sekundy – mówi Krzysztof Blinowski, szef Twisto w Polsce.

Na polskim rynku Twisto działa w strategicznym partnerstwie z ING Bankiem Śląskim. Jest oferowane w sklepach korzystających z płatności online imoje oraz samodzielnie. Formuła zakupowa Twisto „kup teraz, zapłać później” jest dostępna przede wszystkim w sklepach z branży modowej i kosmetycznej.

W Czechach, gdzie Twisto działa od 5 lat z oferty firmy korzysta już przeszło 0,5 mln użytkowników, którzy robią zakupy w ponad 600 sklepach. Na tamtejszym rynku fintech oferuje klientom szersze portfolio produktów, m.in. mobilną aplikację płatniczą z odnawialną linią kredytową, wielowalutową kartę płatniczą z najkorzystniejszym dostępnym kursem wymiany walut oraz płatności Apple Pay. Pełna usługa Twisto zostanie wdrożona na polskim rynku w tym roku. Technologiczna spółka zakłada, że w ciągu 5 lat pozyska w Polsce 0,5 mln klientów. Plan rozwoju Twisto w maju wsparli inwestorzy, którzy w drugiej rundzie finansowania zainwestowali w fintech 60 mln zł.  

Źródło: Twisto