„Twoje potrzeby na pierwszym planie” – najnowsza kampania PKO Banku Polskiego

fot. MOZCO Mateusz Szymanski, Shutterstock

„Twoje potrzeby na pierwszym planie” to hasło reklamowe PKO Banku Polskiego. W kolejnej tegorocznej kampanii będzie nim promował usługi dodatkowe, z których mogą korzystać klienci, m.in. Autooszczędzanie. Kampanie podkreślają dopasowanie bankowych usług i narzędzi do codziennych, życiowych potrzeb klientów.

Akcja spotów, podobnie jak ostatnio, toczy się na koncercie Dawida Kwiatkowskiego. Kampanii reklamowej towarzyszy promocja, w ramach której za otwarcie konta w PKO Banku Polskim można otrzymać do 500 zł zwrotu na rachunek. Kampania potrwa do 17 listopada.

Działania reklamowe obejmują telewizję, internet oraz kina w całej Polsce. W głównym, 30-sekundowym spocie promowana jest funkcja Autooszczędzania – jedna z usług dodatkowych cenionych wśród klientów. Oszczędzać można na 3 sposoby, określając w aplikacji mobilnej IKO lub serwisie transakcyjnym iPKO:

– stałą kwotę od każdej transakcji,

– procent od każdej transakcji,

– zaokrąglenie do pełnej kwoty (od 1 do 99 gr), np. klient płaci w sklepie 9,10 zł, bank zaokrągla transakcję do 10 zł – na wskazane konto trafi 90 gr.

Zaoszczędzone w ten sposób małe kwoty zasilają wybrane przez klienta konto.

Kampanii reklamowej towarzyszy promocja, która potrwa do końca grudnia. W jej ramach młodzi klienci do 18. roku życia, którzy otworzą Konto Dziecka lub Konto dla Młodych, mogą dostać 25 zł zwrotu na rachunek w każdym miesiącu przez 10 miesięcy. Łącznie można otrzymać nawet 250 zł. Z kolei klienci pełnoletni, którzy otworzą konto w PKO Banku Polskim mogą otrzymać nawet do 500 zł zwrotu na konto przy spełnieniu określonych warunków. Warunki promocji znajdują się w regulaminach promocji na stronie banku w zakładce Promocje.

Kampania będzie realizowana we współpracy z agencją kreatywną Cheil.

Bank stale rozszerza swoje usługi i narzędzia do codziennych potrzeb i oczekiwań klientów. Za pomocą aplikacji mobilnej IKO i serwisu transakcyjnego iPKO można wykonać zdecydowaną większość czynności bankowych, jak przelew, wniosek o pożyczkę, otwarcie rachunku lub lokaty. Tymi kanałami klient może również załatwić wiele codziennych spraw, jak np. doładować telefon, czy kupić kartę podarunkową lub różne rodzaje ubezpieczenia.

W aplikacji IKO w kilku prostych krokach klient kupi bilet komunikacji miejskiej, zapłaci za parking czy przejazd autostradą. Aplikacja mobilna PKO Banku Polskiego jest najpopularniejszą aplikacją bankową w Polsce, ma ponad 100 funkcji. Użytkownicy mają też możliwość m.in.: przelewu split payment, korzystania z trybu ciemnego, z BLIKA zbliżeniowego oraz z usługi z zakresu płatności odroczonych „PKO Płacę później”. Za pomocą serwisu transakcyjnego można złożyć wniosek o świadczenie 300+ lub 800+, czy zamówić raport BIK.

Źródło: PKO BP