Na stronie https://ty.i.sync.pl startuje akcja „TY i Sync”, dzięki której już teraz można odkryć przełomowe rozwiązania, jakie przygotował dla swoich przyszłych klientów Alior Sync. Główną ideą projektu jest zaprezentowanie jak łatwo i szybko wirtualny bank nowej generacji synchronizuje się z potrzebami klientów.
Przełomowe odkrycia otwierają przed nami nowe, nieograniczone możliwości, które często są początkiem rewolucyjnych zmian. Alior Sync, zapraszając do udziału w akcji „TY i Sync”, przypomina o przełomowych wydarzeniach ze świata technologii. Stają się one wstępem do zabawy, w której Alior Sync pyta przyszłych klientów o ich oczekiwania względem usług i produktów bankowych, czy sposobu spędzania wolnego czasu. Nie przez przypadek padają pytania o preferencje, dotyczące muzyki, gier, filmów czy ulubionych sposobów płatności. Udzielając na nie odpowiedzi, internauci dowiadują się o innowacyjnych rozwiązaniach, jakie przygotował i już wkrótce udostępni bank Alior Sync. Po zarejestrowaniu się w serwisie, uczestnik akcji będzie mógł zobaczyć clip o tym, jak Alior Sync dopasowuje się do niego. W przypadku skorzystania z szybszego procesu rejestracji za pośrednictwem portalu Facebook, w video wystąpi… sam uczestnik i jego znajomi.
Z poziomu serwisu każdy uczestnik konkursu „TY i Sync” może zaprosić do udziału w zabawie swoich znajomych – m.in. za pośrednictwem portalu Facebook i poczty Gmail. Dla uczestników konkursu, którzy zaproszą skutecznie najwięcej osób, bank Alior Sync przewidział nagrody o łącznej wartości ponad 140.000 złotych – Macbooki Air, iPhone’y 4S, tablety Samsung Galaxy Tab, konsole Playstation 3 z zestawem Move oraz bilety do kina. Nagrodę główną stanowi zestaw „All inclusive”, w skład którego wchodzą wszystkie wyżej wymienione przedmioty! Dodatkowo, każdy uczestnik konkursu może otrzymać gwarantowaną premię w wysokości 100 zł za założenie konta w Alior Sync i wykonanie trzech transakcji kartą.
Wraz z akcją „Ty i Sync” bank uruchamia fanpage Alior Sync na portalu Facebook, pod adresem http://www.facebook.com/AliorSync. Internauci, którzy polubią Alior Sync, jako pierwsi dowiedzą się o innowacyjnych rozwiązaniach, jakie wirtualny bank nowej generacji przygotował dla swoich przyszłych klientów.
Konkurs „Ty i Sync” będzie wspierany intensywną kampanią w Internecie. Informacja o akcji dotrze do wszystkich użytkowników portalu Facebook w Polsce. Nie zabraknie także nowych form reklamy. Po raz pierwszy bank Alior Sync przejmie w ramach kampanii pierwszą stronę wyników wyszukiwań w Google – wszystkie wyniki będą kierowały na stronę https://ty.i.sync.pl.
Więcej informacji oraz szczegółowy regulamin konkursu dostępne są na stronie: https://ty.i.sync.pl.
Aplikację konkursową przygotowała agencja interaktywna Artegence, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.
Źródło: Alior Bank