Tylko tyle mamy oszczędności, ile mamy na koncie

To hasło nowej kampanii reklamowej ING Banku Śląskiego promującej ofertę kont oszczędnościowych. Bank proponuje 5,5% na koncie oszczędnościowym zarówno dla nowych jak i obecnych klientów.

Nowa oferta i wspierająca ją kampania to kontynuacja naszych działań promujących oszczędzanie. Polskie społeczeństwo jest w dużej mierze zorientowane na konsumpcję a jednocześnie wykazuje się sporym sprytem zakupowym wynikającym z tego, że Polacy nie lubią przepłacać.  Zaoszczędzone w różnych okazjach zakupowych pieniądze cieszą, ale są oszczędnością pozorną. Prawdziwie zaoszczędzonymi pieniędzmi staną się dopiero wtedy, gdy trafią na konto oszczędnościowe. W pułapkę iluzji oszczędzania wpadają bohaterowie naszych spotów i stąd wypowiadana przez Marka Kondrata konkluzja „Tyle tylko mamy oszczędności, ile mamy na koncie” -powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.

W rolę bohaterów spotów reklamowych ING Banku Śląskiego wcieliła się między innymi znana i lubiana aktorka Agata Kulesza, odgrywając sceny dość powszechne w wielu domach.  Stają się one pretekstem do refleksji nad tkwiącym w każdym potencjałem do oszczędzania.

Oferta specjalna kont oszczędnościowych w ING Banku Śląskim obejmuje:

1) „Bonus na start” dla nowych klientów, którzy jeszcze nie mają konta oszczędnościowego w ING:

2) „OKO Bonus” dla dotychczasowych klientów, którzy posiadają konto oszczędnościowe w ING:

Tytuł kampanii: „Tylko tyle mamy oszczędności ile mamy na koncie”.
Czas trwania kampanii: od 30.09.2012 do 18.11.2012.
Narzędzia:

Kreacja: Brain
Zakup mediów: PanMedia Western
Cele komunikacyjne: