Tylko wielkie przeboje, tylko wielkie wygrane z Volkswagen Bank direct i Radiem Zet

Zasady uczestnictwa w loterii

W loterii może wziąć udział każdy, kto założy w terminie do 31 października 2003 r. rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy Konto e-direct w Volkswagen Bank direct, dokona najpóźniej do 30 listopada 2003 r. co najmniej dwóch transakcji bezgotówkowych kartą VISA otrzymaną po założeniu rachunku w Volkswagen Bank direct i wyśle SMS’a ze zgłoszeniem w trakcie jednej z rund konkursowych rozgrywanych na antenie Radia Zet.

Codziennie od poniedziałku do piątku, w czasie największej słuchalności na antenie Radia Zet, w godz. 7.00-17.00, komputer wylosuje do 3 rund 3 uczestników, którzy zagrają o nagrody pieniężne lub nagrody specjalne. Zwycięzca każdej z rund będzie mógł zachować wygraną w wysokości 500 zł, bądź zagrać o wygraną w wysokości wielokrotności kwoty 500 zł (wylosowanej przez prowadzącego). Jeśli uczestnik zabawy przegra tę rundę wygrywa nagrodę pocieszenia w wysokości 250 zł.

W trakcie trwania loterii na antenie Radia Zet uczestnicy zabawy będą mieli szansę wygrać zamiast wielokrotności 500 zł – nagrodę specjalną w postaci dwóch atrakcyjnie wyposażonych samochodów osobowych Volkswagen Polo 1,4.

Po zakończeniu rund rozgrywanych na antenie Radia Zet wśród wszystkich uczestników loterii spełniających wymagania regulaminu zostanie rozlosowany trzeci samochód – nagroda główna – w postaci Volkswagena Polo 1,4. Losowanie nagrody głównej nastąpi 3 grudnia 2003 r.

Pula nagród

– nagroda główna w postaci samochodu osobowego Volkswagen Polo w wersji 1,4;

– dwie nagrody specjalne w postaci samochodu osobowego Volkswagen Polo w wersji 1,4;

– 88 nagród w 88 rundach loterii, o łącznej maksymalnej wartości 260 000 zł.

Łączna pula nagród wynosi 418 466,66 zł.

Wyniki losowania nagrody głównej, nagród specjalnych oraz nagród pieniężnych zostaną ogłoszone w dniu 5 grudnia 2003 r., a zwycięzcy będą mogli je odebrać najpóźniej do dnia 15 stycznia 2004 r. Nagrody pieniężne zostaną przekazane na Konta e-direct zwycięzców, natomiast nagrody specjalne oraz nagroda główna zostaną odebrane przez zwycięzców osobiście.

Kreacja i media

Projekt kampanii reklamowej wykonał zespół agencji Grey Worldwide. Za działania promocyjne w internecie odpowiada agencja Argonauts. Zakup powierzchni reklamowej powierzono natomiast domowi mediowemu HMS Carat.

Loterii będą towarzyszyły dodatkowe działania promocyjne prowadzone w następujących mediach: radio, prasa, internet, SMS.

Informacje o partnerach

Radio Zet rozpoczęło nadawanie 28 września 1990 roku jako pierwsze prywatne radio w Warszawie. Radio Zet to niezależne ogólnopolskie radio, którego sygnał zgodnie z warunkami koncesji dociera do 95% dorosłych Polaków. Radio Zet jest jedną z najpopularniejszych rozgłośni w Polsce. Program nadawany jest przez całą dobę. Jest adresowany przede wszystkim do słuchaczy w wieku 25-44 lat, o wykształceniu średnim i wyższym. Muzyka stanowi około 60% programu Radia Zet. Radio Zet gra największe przeboje ostatnich trzydziestu lat oraz piosenki, które obecnie zdobywają czołówki list przebojów. Radio Zet cieszy się opinią jednego z najlepiej poinformowanych i najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce.

Volkswagen Bank direct oferuje usługi bankowości bezpośredniej na polskim rynku od kwietnia 2001 roku. Oferta banku dla Klientów indywidualnych i przedsiębiorców obejmuje m.in. rachunki oszczędnościowe i oszczędnościowo-rozliczeniowe, lokaty terminowe, karty płatnicze, kredyty gotówkowe i fundusze inwestycyjne. W ciągu ponad dwóch lat działalności Volkswagen Bank direct jego Klienci założyli prawie

21 tys. rachunków.