Tyskie i TEQUILA\Polska zabierają kibiców z reprezentacją do Niemiec

W ramach działań BTL realizowanych przez TEQUILA\Polska konsumenci mogą wziąć udział w akcji promocyjnej, w której codziennie do wygrania są m.in. wyjazdy z reprezentacją do Niemiec. Główną atrakcją wyjazdu będzie spotkanie z piłkarzami reprezentacji Polski i trenerem oraz wspólne oglądanie meczu. Akcja prowadzona będzie w punktach sprzedaży w całej Polsce i w gastronomii i potrwa do 4 czerwca br.

Mechanizm promocji został oparty na systemie SMS. Aby wziąć udział w promocji należy wysłać SMS-a wraz z kodem znajdującym się na opakowaniu piwa Tyskie (pod kapslami i zawleczkami puszek) oraz na tzw. zdrapkach wydawanych w punktach gastronomicznych przy zakupie Tyskiego. Po wysłaniu SMS-a konsument na swój telefon komórkowy otrzyma SMS-a z pytaniem na temat Mistrzostw Świata w piłce nożnej i 3 odpowiedzi. Aby wygrać, należy w jak najkrótszym czasie wysłać poprawną odpowiedź. Czas mierzony jest od wysłania pytania do otrzymania odpowiedzi. Osoba, która najszybciej odpowie danego dnia na zadanie pytanie, wygrywa wyjazd z reprezentacją do Niemiec, kolejne 3 osoby – telewizory LCD, a następnych 500 osób 5-litrowe beczki piwa. Za obsługę systemu SMS odpowiedzialna jest agencja marketingu mobilnego MobiJOY!

W celu ułatwienia komunikacji z konsumentami TEQUILA\Polska uruchomiła infolinię opartą na systemie komunikatów IVR oraz przygotowała stronę promocyjną www.tyskie.pl. W ramach kampanii dodatkowo przeprowadzone zostaną akcje animacyjne w 180 marketach oraz w ponad 750 lokalach gastronomicznych na terenie całej Polski.

Za realizację działań field marketingowych odpowiedzialna jest agencja \SALES LINK.

Na potrzeby akcji agencja TEQUILA\Polska przygotowała projekty opakowań oraz szeroki asortyment materiałów POS. Wyprodukowane zostały również specjalne ulotki – gadżety w postaci biało-czerwonych farbek do malowania twarzy.

Kampania jest również masowo komunikowana w prasie, radiu i telewizji oraz na outdoorach. Za realizację działań ATL odpowiedzialna jest agencja DDB Warszawa, która przygotowała także key-visual promocji.