Tyskie na wielkim formacie Universum

Ekspozycja znajduje się przy Placu Bankowym – jednym z najbardziej prestiżowych miejsc stolicy. Jest ona elementem kampanii informującej o przyznaniu piwu Tyskie Złotego Medalu w Monachium w 2005 r.

Nietypowa reklama wykorzystuje wszystkie walory tego miejsca Warszawy. Grafika widoczna jest bowiem zarówno od strony Placu Bankowego jak i ulicy Marszałkowskiej. Również hasło reklamowe – Jakkolwiek spojrzysz to najlepsze piwo – nawiązuje do tej lokalizacji.

By zachować urok miejsca, reklama Tyskiego została wkomponowana w grafikę odwzorowującą elewacje Hotelu Saskiego. Łączna powierzchnia grafik reklamowych oraz odwzorowania elewacji wynosi ponad 1000 m2.

Z Kompanią Piwowarską, a dokładnie z marką Tyskie, Universum współpracuje od 2004 r.

To bardzo ruchliwe, często odwiedzane miejsce przez warszawiaków i turystów. Między innymi dlatego zdecydowaliśmy się na tą lokalizację. Reklama jest wyrazista, rzuca się w oczy, ale też idealnie wpisuje się w obraz otoczenia. Mamy nadzieję, że spodoba się wszystkim – powiedział Piotr Piechocki z Kompanii Piwowarskiej.