W dniu 9.08.2005 roku uroczyście podpisano w Krakowie umowę sponsorską pomiędzy Zarządem Kompanii Piwowarskiej S.A. a Wisły Kraków SSA. Tym samym marka Tyskie została Sponsorem Strategicznym Mistrza Polski na zasadzie wyłączności. Kontrakt będzie obowiązywać przez dwa lata. Umowa przewiduje premie finansowe za osiągnięcia sportowe, np. awans do fazy grupowej Ligi Mistrzów, kolejne wygrane w Pucharze UEFA, zdobycie Mistrzostwa Polski lub Pucharu Polski.
W zamian za zaangażowanie sponsorskie Tyskie otrzyma, oprócz tytułu Sponsora Strategicznego, prawo do umieszczenia swojej identyfikacji wizualnej na stadionie przy ulicy Reymonta, a także na oficjalnej stronie internetowej klubu oraz koszulkach i strojach drużyny podczas wszystkich meczów ligowych i pucharowych. Ponadto marka Tyskie będzie mogła wykorzystać wizerunek zawodników oraz trenera Wisły do celów reklamowych i promocyjnych.
Po raz pierwszy logo Tyskie pojawi się na koszulkach piłkarzy Wisły we wtorkowym meczu trzeciej rundy eliminacji Ligi Mistrzów, w którym „Biała Gwiazda” zmierzy się z Panathinaikosem Ateny.
Kontrakt z Wisłą Kraków otwiera nowy rozdział w polityce marketingowej marki Tyskie, która dotychczas nie była zaangażowana we wspieranie polskiej piłki nożnej. Sponsoring sportowy będzie uzupełniał dotychczasowe działania marki i nie zdominuje wypracowanego przez nią wizerunku. Podpisana umowa wpisuje się w koncepcję zrównoważonego mecenatu nad polskim sportem, jaką realizuje Tyskie. Marka ta funkcjonuje jako sponsor klubów sportowych nie od dziś. Od blisko siedmiu lat sponsoruje klub GKS Tychy – obecnego Mistrza Polski w hokeju na lodzie.