Tyskie znów nagrodzone

Zgłaszane do konkursu Golden Arrow prace rywalizują ze sobą w 15 kategoriach, odpowiadających różnym aspektom komunikacji bezpośredniej, takich jak m.in.: wysyłka bezpośrednia, program lojalnościowy, promocja sprzedaży, field & event marketing, internet, marketing mobilny, telemarketing, direct response advertising, ambient, czy open.

Tyskie otrzymało nagrodę za zintegrowaną kampanię „Tyskie stawia” przeprowadzoną na terenie Śląska, wskutek której nastąpił wzrost sprzedaży piwa Tyskie w regionie o 3 punkty procentowe w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym, oraz bardzo pozytywny odbiór tej akcji przez konsumentów, którzy uznali Tyskie za ich „prawdziwe piwo, które troszczy się o macierzysty region”. Tyskie otrzymało również wyróżnienia: za promocję sprzedaży „Wszystko o piwie” (loteria promocyjna business to consumer) oraz za akcję sponsorską w kategorii ambient „Tyskie wspiera Naszych” (działania marki Tyskie jako sponsora naszej Reprezentacji skierowane do kibiców).