Wzrost organiczny sprzedaży piw typu lager w trzecim kwartale wyniósł 1,8% i 4,5% w całym roku. Negatywny wpływ na wielkość sprzedaży miały niskie temperatury i opady w Afryce Południowej w grudniu. Spółka South Africa Beverages osiągnęła marginalny, czteroprocentowy wzrost wielkości sprzedaży w tym kwartale – taki sam jak w trzecim kwartale ubiegłego roku. Wskaźniki ekonomiczne oraz poziom optymizmu konsumentów w Afryce Południowej są nadal pozytywne, co wpływa korzystnie na ogólną sprzedaż. W Afryce Południowej wielkość sprzedaży piwa wzrosła o 1,8% w ujęciu rocznym. Pogoda w grudniu miała również wpływ na wielkość sprzedaży napojów bezalkoholowych; wzrost kwartalny wyniósł 4%, a roczny 7%.
Sprzedaż krajowa do detalistów (STR) spółki Miller w trzecim kwartale była niższa o 1% od ubiegłorocznej po uwzględnieniu mniejszej liczby dni handlowych w kwartale (bez korekty spadek wyniósł 2.5%) na rynku charakteryzującym się intensywną konkurencją cenową. W okresie rocznym sprzedaż detaliczna spółki Miller do odbiorców detalicznych spadła 0,4% (0,9% bez korekty). Mimo dobrych wyników w ubiegłym roku, sprzedaż detaliczna flagowej marki Miller Lite w dalszym ciągu rośnie.
12 października 2005 zakończono realizację transakcji z Bavaria S.A. W ujęciu pro forma, wielkość sprzedaży piw typu lager w Ameryce Południowej w okresie trzech miesięcy poprzedzających 31 grudnia 2005 była o około 7% wyższa niż w roku poprzednim, co było zgodne z naszymi oczekiwaniami w chwili zawarcia transakcji. Wyniki ten odzwierciedlają stały wzrost sprzedaży w Kolumbii oraz mocny wzrost w Peru, pomimo krótszego o dwa dni okresu świąt Bożego Narodzenia w tym roku.
W Ameryce Środkowej wielkość sprzedaży gazowanych napojów bezalkoholowych wzrosła o 6% i o 4% w ujęciu rocznym, przy czym wzrost zanotowano w obu krajach. Sprzedaż piwa była o 7% mniejsza w tym kwartale, co jest zgodne z wynikami tego samego okresu w ubiegłym roku. Główną przyczyną był wzrost akcyzy w El Salwadorze.
W Europie organiczny wzrost wielkości sprzedaży w trzecim kwartale wyniósł 4% i był zgodny z wynikami całorocznymi. Wpływ na wzrost sprzedaży miały dobre wyniki w Polsce, Rosji i Rumunii.
Sprzedaż piw typu lager wzrosła również w Afryce i Azji. Łącznie uzyskano 12% wskaźnik wzrostu organicznego w ujęciu skorygowanym w wyniku dużego wzrostu sprzedaży w Chinach.
Wyniki finansowe grupy były zgodne z naszymi założeniami przedstawionymi w momencie ogłoszenia wyników pośrednich.