Ubezpieczenia dla posiadaczy Superkonta, kart płatniczych i pakietów biznesowych w PKO BP

Od maja 2009 r. klienci PKO Banku Polskiego korzystający z rachunków SUPERKONTO, kart debetowych i obciążeniowych oraz posiadacze pakietów BIZNES KOMFORT i BIZNES SUKCES bez ponoszenia dodatkowych opłat korzystają z nowych ubezpieczeń przygotowanych we współpracy z Generali TU SA, PZU SA i Mondial Assistance.

Dla posiadaczy i współwłaścicieli rachunków SUPERKONTO przeznaczone jest ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków przygotowane we współpracy z Generali TU SA. Zakres ubezpieczenia obejmuje: śmierć, całkowite inwalidztwo oraz trwały uszczerbek na zdrowiu w wyniku nieszczęśliwego wypadku, a także dostęp do całodobowej infolinii medycznej i rodzinnej. Ochrona ubezpieczeniowa działa na terenie całego świata. W ramach oferowanych świadczeń Generali pokrywa również koszt wizyty lekarza specjalisty, jeśli Ubezpieczony po pobycie w szpitalu będzie potrzebował dodatkowej konsultacji.
 
Posiadaczom i użytkownikom kart debetowych PKO Ekspres i PKO Graffiti korzystają natomiast z przygotowanego we współpracy z PZU SA ubezpieczenia:

Z podobnej oferty korzystają także posiadacze kart obciążeniowych PKO VISA Classic. Przygotowana ona została także we współpracy z PZU SA i obejmuje ubezpieczenia:

Dla klientów z segmentu Małych i Średnich Przedsiębiorstw, posiadaczy pakietów BIZNES KOMFORT i BIZNES SUKCES przygotowane zostało – we współpracy z Mondial Assistance – ubezpieczenie SuperAssistance Biznes. Umożliwia ono skorzystanie z profesjonalnych usług assistance lub uzyskanie szybkiej informacji dotyczącej funkcjonowania małego lub średniego przedsiębiorstwa. SuperAssistance Biznes obejmuje zorganizowanie przez firmę assistance pomocy, np. interwencyjnej w sytuacji ryzyka utraty lub zniszczenia mienia firmy, organizacyjnej w powrocie do firmy, zastępstwie w podróży lub kontynuacji podróży oraz szybkie udzielenie ważnej informacji (m.in. o sieci usługodawców wykonujących usługi remontowe, infolinii medycznej czy infolinii HR). Ubezpieczenie zawiera także serwis Concierge.
 
– Nowe ubezpieczenia zaoferowane klientom detalicznym i klientom MSP stanowią uzupełnienie dotychczasowej oferty z zakresu bancassurance przygotowywanej przez PKO BP wspólnie z naszymi partnerami – towarzystwami ubezpieczeniowymi – mówi Beata Kamińska, dyrektor Biura Ubezpieczeń. Objęcie ponad 6 milionów naszych Klientów ubezpieczeniem Następstw Nieszczęśliwych Wypadków lub pakietem ubezpieczeń dodanych do kart debetowych jest dla nich dodatkową korzyścią, mającą pozytywny wpływ zarówno na bezpieczeństwo Klientów, jak również na bezpieczeństwo dokonywanych przez nich transakcji. Korzystanie z nowych ubezpieczeń nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi kosztami dla Klientów – dodaje Beata Kamińska.
Źródło: PKO Bank Polski