PKO BP rozpoczyna sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych w aplikacji mobilnej

PKO BP wypuścił aktualizację aplikacji mobilnej IKO. Nowością jest możliwość zakupu ubezpieczeń komunikacyjnych z poziomu smartfona.

W ofercie znajduje się OC, AC, NNW i Car Assistance sześciu towarzystw ubezpieczeniowych: PKO Ubezpieczenia, AXA Ubezpieczenia, Benefia (marka Compensa), Proama (marka Generali), InterRisk, Link 4. Zakres ochrony ubezpieczeniowej jest w każdym przypadku taki sam.

fot. REUTERS/Kacper Pempel/File Photo

Aplikacja IKO jest dla PKO BP  kolejnym kanałem sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych. Początkowo bank sprzedawał je wyłącznie w oddziałach, ale kilka tygodni temu możliwość zakupu polisy pojawiła się także w systemie bankowości internetowej iPKO.

Nowa aktualizacja aplikacji wnosi także dodatkowe zabezpieczenia związane z silnym uwierzytelnianiem. Historia i powiadomienia starsze niż 90 dni będą od tej pory dostępne tylko w aktywnych aplikacjach. Dodatkowo bank wprowadza maskowanie haseł jednorazowych z narzędzi autoryzacyjnych.