Nowa propozycja umożliwia zakup polisy za pośrednictwem serwisu transakcyjnego. Po zalogowaniu do systemu, użytkownik ma możliwość bezpłatnego wyliczenia składki i opłacenia polisy, która może być aktywna już po upływie dwóch godzin. Po dokonaniu zakupu, klienci otrzymają SMS z numerem polisy oraz email z potwierdzeniem zawarcia umowy w pliku PDF.
Zaletą ubezpieczeń sprzedawanych on-line jest przede wszystkim szybki i wygodny sposób zakupu polisy bez konieczności bezpośredniego spotkania z agentem. Polacy doceniają możliwość zdalnego zawarcia ubezpieczenia, o czym świadczy rozwój rynku usług directowych i wzmożona aktywność reklamowa towarzystw ubezpieczeniowych. Instytucje finansowe, dostrzegając trend, uzupełniają swoje oferty chcąc zagwarantować klientom kompleksową obsługę finansów.
– Instytucje finansowe coraz chętniej wzbogacają swoje oferty o produkty okołobankowe. Wynika to z obserwacji potrzeb Klientów, którzy oczekują możliwości obsługi wszystkich potrzeb finansowych w jednym miejscu – mówi Tomasz Raczyński, odpowiedzialny za produkty ubezpieczeniowe w MultiBanku – Uruchomienie Centrum Ubezpieczeń Komunikacyjnych zainicjowało uzupełnianie naszej oferty o najpotrzebniejsze produkty ubezpieczeniowe. Klienci MultiBanku prowadzą aktywny tryb życia, lubią podróżować, dlatego postanowiliśmy umożliwić im szybki i wygodny zakup polisy turystycznej przez Internet – dodaje
Ubezpieczenia turystyczne oferowane przez MultiBank i BRE Ubezpieczenia są dostępne w 3 wariantach minimum, medium i maksimum, jako indywidualne (1-10 osób), grupowe (11-15 osób) lub rodzinne (maksymalnie 6 osób – jeden lub oboje rodziców, dzieci do 18 lat). Niewątpliwą zaletą jest możliwość ubezpieczenia osób przebywających za granicą. Dodatkowo, klienci prowadzący aktywny tryb życia, mogą rozszerzyć zakres ubezpieczenia o amatorskie uprawianie sportów zimowych i nurkowanie.