Pierwszy, pionierski dla ubezpieczeń – w Galerii Mokotów w Warszawie – działa już od ponad roku, inne – w zabrzańskim CH „Platan”, w katowickich „3 Stawach”, w poznańskim „Starym Browarze” oraz w warszawskim „Blue City” – wyrastały jak grzyby po deszczu w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Efekty są bardzo obiecujące! Ergo Hestia zapowiada szybki rozwój tego kanału dystrybucji swoich ubezpieczeń.
„Nasze stoiska w galerach handlowych mają nie tylko znaczenie promocyjne, ale głownie realizują cele sprzedażowe. Będziemy rozwijać ten kanał dystrybucji. Do końca roku będziemy mieli siedem takich punktów, a w przyszłym otworzymy kilka następnych.” – zapowiada Małgorzata Makulska, wiceprezes Ergo Hestii.
Statystyki pokazują, że przebywanie w centrum handlowym jest coraz modniejszym i chętnie wybieranym sposobem spędzania wolnego czasu. To miejsce biznesowych spotkań, negocjacji, rodzinnych obiadów i spacerów. Badania zachowań konsumenckich pokazują, że w miastach powyżej 100 tysięcy mieszkańców blisko 40 procent osób dokonujących zakupy udaje się właśnie do centrów handlowych i hipermarketów. Produkty i usługi najbardziej prestiżowych marek są dostępne w sklepach i salonach otwieranych w popularnych centrach handlowych. Ergo Hestia udowodniła, że miejsce to sprzyja także korzystaniu w wygodny sposób z usług finansowych, a klienci mający do czynienia z profesjonalną obsługą chętnie podejmują decyzje o ubezpieczeniu.
Hestyjne stoiska w galeriach handlowych to nowoczesne punkty obsługi klienta, wyposażone w najlepszy sprzęt komputerowy i terminale płatnicze, eleganckie i przyciągające swoim wyglądem uwagę. Są one obsługiwane przez stałą grupę specjalnie wybranych agentów wyłącznych Towarzystwa. Oferują unikatowe korzyści – dostępność 7 dni w tygodniu, w godzinach, w których tradycyjne punkty są już dawno zamknięte, oszczędność czasu, różne promocje, a także, co ważne dla większości klientów, możliwość płacenia kartą.