Santander Consumer Multirent zdecydował się na współpracę z Europ Assistance S.A. Dzięki niej leasingodawca może zaoferować swoim klientom nowe rozwiązanie, jakim jest rozszerzenie ubezpieczenia Assistance o pakiet świadczeń dostępnych w razie zakażenia koronawirusem.
Ubezpieczenie Assistance standardowo zapewnia leasingobiorcy pierwszą pomoc, gdy dojdzie do szkody lub awarii pojazdu. Natomiast po rozszerzeniu wprowadzonym w Santander Consumer Multirent, klienci będą mogli skorzystać z niego również w przypadku zachorowania ubezpieczonego na COVID-19.
Do wyboru są 4 warianty ubezpieczenia. W ramach trzech z nich klient może otrzymać 100 zł za każdy dzień hospitalizacji oraz jednorazową wypłatę w wysokości 2000 zł w przypadku trafiania na OIOM.
Równie ważnym elementem pakietu świadczeń jest wsparcie dla osoby, która wyszła już ze szpitala po pobycie spowodowanym zachorowaniem na COVID-19. Będzie ona mogła skorzystać z transportu medycznego, organizacji i dowozu zakupów artykułów pierwszej potrzeby do domu – i to aż 14 razy – a także z opieki nad dziećmi lub osobami starszymi. W ramach pakietu ubezpieczeniowego w ciągu 14 dni po zakończonej hospitalizacji, otrzyma również możliwość skorzystania ze zdalnych konsultacji medycznych i teleporad psychologicznych.
Czwarty, najszerszy wariant ubezpieczenia – VIP Exclusive obejmuje dodatkowo pomoc profilaktyczną (m.in. możliwość przeprowadzenia wstępnej oceny medycznej klienta w kierunku objawów koronawirusa), wsparcie dla osób przebywających na kwarantannie oraz wyższe kwoty świadczeń dla osób, które trafią do szpitala w związku z COVID-19.
Ubezpieczenie Assistance z pakietem COVID-19 dostępne jest dla przedsiębiorców, którzy korzystają z finansowania udzielanego przez Santander Consumer Multirent.
Źródło: Santander Consumer Multirent