Ubezpieczenie Ochrony Prawnej i Assistance w db Markecie Ubezpieczeniowym Deutsche Bank PBC

Oferta db Marketu Ubezpieczeniowego Deutsche Bank PBC została poszerzona o nowe produkty: Ubezpieczenie Ochrony Prawnej oraz Assistance. Klienci internetowej platformy ubezpieczeniowej banku mają już do wyboru 6 różnych rodzajów ubezpieczeń.

Ubezpieczenie Ochrony Prawnej daje możliwość obrony interesów prawnych ubezpieczonego oraz jego rodziny. Polisa chroni przed ryzykiem ponoszenia kosztów związanych z prowadzeniem ewentualnych sporów prawnych. Przykładowe zdarzenia, w przypadku których Ubezpieczyciel pokrywa koszty prawne to niesłusznie otrzymany mandat lub nieuznana gwarancja za kupiony w Internecie produkt.

– Koszty związane z obsługą prawną oraz prowadzeniem spraw w sądach są praktycznie zawsze znacznie większe od ceny polisy ochrony prawnej – mówi Łukasz Wietrzyński z Deutsche Banku PBC S.A. – Rozważając zakup tego typu ubezpieczenia warto jednak pamiętać, że pomoc prawnika może być przydatna także w drobnych sprawach, jak np. przygotowanie dokumentów.

Nowy produkt w ofercie db Marketu Ubezpieczeniowego to również Ubezpieczenie Assistance pojazdów. Gwarantuje ono natychmiastową pomoc w przypadku np. awarii, wypadku, kolizji, kradzieży pojazdu lub części trwale zamontowanych, pożaru, wybuchu czy zatopienia. Ubezpieczeniem można objąć samochody nie starsze niż 10 lat. Atutem produktu jest możliwość ubezpieczenia nie tylko samochodu osobowego, ale także kempingowego (do 3,5 t) oraz mikrobusu (do 3,5 t.).

– Assistance to doskonałe ubezpieczenie dla osób oczekujących szybkiej i kompleksowej pomocy w trudnym momencie – twierdzi Marta Wierzbicka-Rogacka z firmy Blue Media S.A., która jest partnerem technologicznym db Marketu Ubezpieczeniowego Deutsche Bank PBC. – W przypadku problemów z autem klienci mogą liczyć np. na naprawę pojazdu w miejscu zdarzenia, holowanie lub samochód zastępczy – dodaje.

Po zakupie jakiegokolwiek ubezpieczenia warto pamiętać o zapisaniu w podręcznym miejscu numeru telefonu do centrum alarmowego Ubezpieczyciela. Warunkiem otrzymania pomocy jest natychmiastowe zgłoszenie zdarzenia objętego ochroną.

Informacje dodatkowe:

W ramach db Marketu Ubezpieczeniowego dostępnych jest obecnie 67 wariantów ubezpieczeń. Są to: ubezpieczenia turystyczne (wycieczki, podróże wypoczynkowe oraz służbowe), ubezpieczania nieruchomości (domy oraz mieszkania), ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NNW, ASS), ubezpieczenia NNW (turystyka krajowa, w pracy, w życiu prywatnym, 24h/dobę), ubezpieczenia ochrony prawnej (w życiu prywatnym, związanej z pojazdem lub nieruchomością) oraz ubezpieczenia assistance (ubezpieczenie natychmiastowej pomocy). Produkty te oferowane są przez 11 towarzystw ubezpieczeniowych: Aviva TU Ogólnych S.A., Benefia TU Vienna Insurance Group, Compensa Vienna Insurance Group, Concordia Polska TUW, TU Europa S.A, Generali Direct, TU Inter Polska SA, Liberty Direct, Signal Iduna Polska TU S.A., Uniqua TU SA oraz  TUiR Warta S.A.

Dodatkowo, przy wyborze oferty można skorzystać z rekomendacji systemowej, która polega na wskazaniu – w oparciu o analizę wybranych przez Klienta parametrów – optymalnych dla danego przypadku rozwiązań w zakresie ochrony ubezpieczeniowej.

Zakupu polisy można dokonać przez Internet wypełniając wniosek na stronie
www.ubezpieczenia.deutsche-bank-pbc.pl. Po wybraniu zakresu ochrony ubezpieczeniowej oraz uzupełnieniu danych osobowych, składka opłacana jest on-line za pomocą karty kredytowej lub przelewu. Następnie polisa, wraz z danymi kontaktowymi do Centrum Pomocy na wypadek zaistnienia zdarzenia objętego ubezpieczeniem, przesyłana jest na wskazany adres e-mail.

Osoby korzystające z oferty db Marketu Ubezpieczeniowego mają do dyspozycji opiekuna, który przypomni o upływającym terminie ubezpieczenia samochodowego czy wesprze w wielu innych związanych z zakupem polisy kwestiach.

Źródło: Deutsche Bank