Ubezpieczenie pożyczki hipotecznej dla małych i średnich przedsiębiorstw

Klienci PKO Banku Polskiego z segmentu Małych i Średnich Przedsiębiorstw korzystający z pożyczki hipotecznej objęci są nowym ubezpieczeniem nieruchomości od ognia i innych zdarzeń losowych przygotowanego we współpracy z Generali T.U. S.A.

Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych oferowane klientom PKO Banku Polskiego z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw korzystających z pożyczki hipotecznej jest drugim – po wpisie hipoteki do księgi wieczystej nieruchomości – podstawowym zabezpieczeniem tego produktu. Klienci zobowiązani do dostarczenia polisy do banku nie muszą już kontaktować się z agentem ubezpieczeniowym. Wszelkie formalności, tj. podpisanie deklaracji zgody na objęcie ochroną ubezpieczeniową i pobranie składki za roczny okres ubezpieczenia, załatwiane są w oddziale PKO Banku Polskiego.

Ubezpieczenie gwarantuje ochronę ubezpieczeniową na wypadek ponad 20 zdarzeń ubezpieczeniowych (takich np. jak: dewastacja, wybuch, grad, silny wiatr, lawina, pożar, powódź, przepięcie, terroryzm, uderzenie pioruna).

Pozostałe atuty ubezpieczenia:


·    klient sam określa sumę ubezpieczenia, która powinna odpowiadać wartości nieruchomości,
·    ograniczenie do minimum formalności związanych z cesją praw dla Banku – przeniesienie praw ujęte jest w deklaracji zgody na objęcie ochroną ubezpieczeniową,
·    klient nie musi samodzielnie odnawiać ubezpieczenia – ochrona odnawia się automatycznie pod warunkiem opłacenia składki za kolejny rok,
·    ochrona ubezpieczeniowa nie wygasa z dniem wygaśnięcia lub wypowiedzenia umowy pożyczki – trwa do końca okresu, za który zapłacona została roczna składka.

„Nowe ubezpieczenie zaoferowane klientom z segmentu MSP jest uzupełnieniem dotychczasowej oferty banku w zakresie bancassurance przygotowywanej wspólnie z naszymi partnerami – towarzystwami ubezpieczeniowymi” – mówi Adam Frankowski, dyrektor Departamentu Produktów Inwestycyjnych i Ubezpieczeniowych. „Celem, jaki przyświecał nam podczas przygotowywania nowego ubezpieczenia było jak największe ograniczenie formalności z nim związanych, a co za tym idzie – ułatwienie życia naszym klientom. ” – dodaje Adam Frankowski.

Źródło: PKO Bank Polski