Ubezpieczenie w abonamencie od Allianz

Allianz Polska wprowadza nową formułę ubezpieczeń w abonamencie – Allianz1. W ramach jednej polisy i wygodnego miesięcznego abonamentu klienci mogą objąć siebie i swoich najbliższych ochroną od najpoważniejszych ryzyk, samodzielnie decydując o zakresie ochrony i sumie ubezpieczenia. Allianz1 to także nowoczesna platforma wspierająca pracę agentów. Nowy serwis, dostępny w Internecie i na urządzeniach mobilnych, umożliwia klientom indywidualną konfigurację polisy i dokonanie kwotacji, tak by w szybki sposób dokończyć zakup polisy u agenta lub poprzez call center.

 

Oferta Allianz1 to nowość na polskim rynku ubezpieczeniowym. Elastyczna konstrukcja produktu pozwala klientom na samodzielne skomponowanie polisy poprzez wybór sumy ubezpieczenia i zakresu ochrony spośród wyselekcjonowanych grup ryzyk, które można ze sobą dowolnie łączyć. W ramach jednej polisy klienci mogą zdecydować się zarówno na ochronę na wypadek kradzieży z włamaniem, ubezpieczenie OC w życiu prywatnym, NNW, jak również ubezpieczenie na wypadek zachorowania na nowotwór.

Allianz1 zapewnia ochronę od najpoważniejszych ryzyk w czterech różnych obszarach: Twój Dom, Twoja Odpowiedzialność Cywilna, Twoje Zdrowie, Twoje Dzieci. Łącznie przygotowano 12 modułów, z których klient może dowolnie wybierać te ryzyka, na wypadek jakich chciałby się ubezpieczyć. Dla przykładu mogą to być: kradzież z włamaniem, uszkodzenie domu, śmierć w wyniku wypadku, czasowa niezdolność do pracy po wypadku czy leczenie nowotworu za granicą. Oferta obejmuje także m.in. pakiet ochronny dla dziecka na wypadek śmierci rodzica w wypadku komunikacyjnym, który zapewnia finansowe wsparcie dziecka w formie miesięcznej renty nawet przez okres 15 lat. Co istotne w sytuacji, gdy oboje rodzice zginą w wypadku komunikacyjnym świadczenie jest podwajane. Równocześnie w ramach modułu „Zdrowie i bezpieczeństwo dziecka” Towarzystwo oferuje ochronę na wypadek m.in. 20 poważnych zachorowań bądź uszczerbku na zdrowiu. W ofercie Allianz1 przewidziano także pakiet ubezpieczeń na wypadek zachorowania na nowotwór – jeden z modułów obejmuje wypłatę świadczenia w przypadku diagnozy raka, natomiast ubezpieczenie „Leczenie nowotworu za granicą” zapewnia drugą opinię medyczną oraz organizację i finansowanie kosztów leczenia nowotworu za granicą w wybranej przez klienta placówce (poza USA) do wysokości 500 tys. euro w ciągu roku lub 1 mln euro w ciągu całego życia. Usługa oferowana jest przez międzynarodową organizację Best Doctors.

Ponadto klienci mogą też zdecydować się na jeden z czterech gotowych pakietów ubezpieczeniowych i skorzystać z warunków przewidzianych w ofercie.

Szeroki zakres ochrony i elastyczna konstrukcja produktu to nie jedyne wyróżniki oferty Allianz1. Nowym rozwiązaniem jest także forma płatności. Opłata za udzieloną ochronę jest płacona bowiem w formie miesięcznego abonamentu, podobnie jak w przypadku opłat za telewizję kablową, abonament telefoniczny czy miesięczny karnet na siłownię. Składka może być płatna także jednorazowo bądź w 2 lub 4 ratach.

Nowością jest również przyjazny dla klientów i agentów serwis sprzedażowy dostępny w Internecie oraz na urządzeniach mobilnych. Wystarczy, aby klient podał kilka podstawowych danych, wybrał zakres ochrony i sumę ubezpieczenia, a cały proces kończy się decyzją i ofertą ubezpieczenia. W ten sposób klient może w szybki sposób dokonać zakupu polisy u agenta lub poprzez call center, bez konieczności wypełniania formularzy od nowa. Co ważne, klient już na początku ścieżki zakupu poznaje wysokość miesięcznej składki dla każdego z wybranych wariantów, dzięki czemu może tak dopasować zakres ubezpieczenia, aby polisa nie obciążała zbyt mocno jego domowego budżetu. Ponadto system jest zintegrowany z pozostałymi serwisami m.in. płatnościami online.

Nowa oferta Allianz to odpowiedź spółki na rosnące oczekiwania klientów. Z obserwacji Allianz wynika, że wiele osób nie decyduje się na zakup ubezpieczenia, traktując je jako zbyt wysoki wydatek. Cena polisy nie jest jednak jedynym czynnikiem powstrzymującym od zakupu ubezpieczenia. Równie ważna dla konsumentów jest prosta i zrozumiała oferta, dopasowana do potrzeb danej osoby oraz jakość świadczonych usług. 

„Z badań wynika, że klienci oczekują łatwych i zrozumiałych rozwiązań, które mogą być dopasowane do ich potrzeb. Branża ubezpieczeniowa nie potrafiła jednak dotychczas w pełni sprostać wymogom klientów, dlatego szukaliśmy na całym świecie liderów w zakresie jakości obsługi klienta. Weźmy przykład IKEA, gdzie w jednym miejscu można skompletować całe wyposażenie do kuchni aż po salon. Produkt i cena są na pierwszym miejscu, a doradztwo tylko wtedy, gdy oczekuje tego klient” – powiedział Manuel Holll, Dyrektor Departamentu Market Management w Allianz Polska.

W ramach Allianz1 chcemy zapewnić klientowi podobne doświadczenie i dzięki skoncentrowaniu się na ochronie przed najpoważniejszymi zagrożeniami – które choć są rzadkie to mogą mieć ogromny wpływ na sytuację rodziny – możemy zaoferować kompleksowe ubezpieczenie za niewielką miesięczną opłatą. Zastosowanie unikalnej na polskim rynku technologii 360° pozwala nam dostosować ofertę do indywidualnych potrzeb klientów” – dodaje Manuel Holl.