Ubezpieczenie na życie PZU dostępne on-line

PZU rozszerzył ofertę ubezpieczeń dostępnych on-line o polisy na życie. Nowy produkt PZU Ja Plus jest dostępny na portalu moje.pzu.pl obok ubezpieczeń mieszkaniowych, komunikacyjnych i turystycznych.

Ubezpieczenie PZU Ja Plus jest oferowane w dwóch wersjach, które różnią się wysokością sumy ubezpieczenia. W pierwszej można ubezpieczyć siebie, a w drugiej siebie i swoje dzieci. PZU wypłaci świadczenie w razie problemów zdrowotnych, które pojawią się w wyniku nieszczęśliwego wypadku ubezpieczonego lub jego dzieci, a także w razie śmierci ubezpieczonego. Pieniądze z polisy można przeznaczyć na dowolny cel, np. leczenie, rehabilitację, mogą również posłużyć do spłaty zobowiązań finansowych (pożyczki, kredytu).

ubezpieczenia
maxkabakov, YAY Foto

Najwyższa suma ubezpieczenia to 300.000 zł. Przykładowo, jeśli ubezpieczony w wariancie II zginie w wypadku komunikacyjnym to PZU wypłaci uposażonym:

  • 100 000 zł z tytułu śmierci ubezpieczonego spowodowanej nieszczęśliwym wypadkiem,
  • 200 000 zł z tytułu śmierci ubezpieczonego spowodowanej wypadkiem komunikacyjnym.

Wybór pakietu ubezpieczenia z dzieckiem oznacza, że PZU ubezpieczy dzieci, które ukończyły 1 rok i nie mają więcej niż 18 lat (cena jest taka sama niezależnie od liczby dzieci).

Ubezpieczenie w Pakiecie dla Ciebie w wariancie I kosztuje 21 zł miesięcznie z niższymi sumami ubezpieczenia lub 31 zł miesięcznie w wariancie II, z wyższym poziomem ochrony. W pakiecie dla Ciebie i dziecka są to odpowiednio 27 zł i 44 zł miesięcznie.

Aby zawrzeć ubezpieczenie nie trzeba przechodzić badań medycznych ani odpowiadać na pytania o stan zdrowia. Ubezpieczenie jest zawierane na okres 5 lat i w każdej chwili można z niego zrezygnować. Co ważne, przez cały okres PZU gwarantuje, że składka nie wzrośnie i pozostanie tej samej wysokości.

PZU promuje nowy produkt w kampanii marketingowej skierowanej do szerokiej grupy odbiorców. W zależności od wieku oraz sytuacji życiowej potencjalnych klientów PZU zaprezentował 4 linie kreacji. Główny komunikat skupia się na możliwości zakupu online oraz atrakcyjnej cenie produktu. Kampania została oparta w całości na działaniach internetowych i potrwa do końca czerwca.

Źródło: PZU