Wydatki na reklamę tych dwóch firm były nominalnie największe. Axa Direct – 55,6 mln zł, zaś Liberty – 31 mln zł. Rozdęty budżet reklamowy nie jest jednak gwarantem dobrych wyników, informuje „Parkiet”.
„Benefia należąca do austriackiej Vienna Insurance Group nie reklamuje w telewizji swojego portalu Benefia24.pl, a zbierze w tym roku około 10 mln zł ze składek”, czytamy w „Parkiecie”.
„Podobnie niskokosztowy biznes directowy prowadzi Generali. – Marka Generali24 nie jest reklamowana, a zbierze ze składek więcej niż PZU Direct – chwali się Andrzej Jarczyk, prezes Generali.”
Przykład tych dwóch towarzystw ubezpieczeniowych dowodzi, że nawet bez ogromnego budżetu na reklamę, można prowadzić działalność na dużą skalę i rozwijać się w zadowalającym tempie.
Więcej w dzisiejszym „Parkiecie”, w artykule „Firmy przyhamowały z wydatkami na reklamę”, autorstwa PRO.