Uczniowie internauci lubią serwis www.nowerulez.pl

Aby wziąć udział w programie należy kupić minimum cztery publikacje WSiP, zarejestrować kartę programu, szukać ukrytych na stronie www ikon, klikać na nie i wygrywać atrakcyjne nagrody. W mediach partnerskich (4fun.tv, Polskie Radio Bis) emitowane są specjalne spoty reklamowe, które zawierają podpowiedzi pomocne w odnajdowaniu ikon. Emisja spotów skoordynowana jest z działaniami na stronie www – to znaczy, że dokładnie w momencie emisji spotu w mediach, na stronie internetowej pojawia się odpowiednia ikona z nagrodą. Do wygrania jest ponad 180 nagród: deski snowboardowe, odtwarzacze mp3, plecaki i skuter.

– To jest program, który w dużym stopniu wykorzystuje możliwość interakcji jaką daje Internet i jeden z ciekawszych programów promocyjnych tego typu w Polsce – mówi Przemysław Fura, project manager w NGI. Koordynacja emisji ponad 80 rodzajów specjalnych spotów radiowych, telewizyjnych oraz bannerów internetowych z działaniami na stronie www było dużym wyzwaniem – dodaje Fura.

Program potrwa do 31 października br. Kreację całego programu opracowała agencja interaktywna Next Generation Interactive. Grupą docelową programu stanowią uczniowie szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych w wieku od 13 do 18 lat. W akcji wykorzystano: telewizję (4fun.tv, TVN), radio (Polskie Radio Bis, Radio Eska, RMF FM, Planeta FM, Radiostacja), internet (Tlen, WP, Interia, Gadu-Gadu), sieci reklamowe (Ad.net, Arbomedia, IDM) i księgarnie partnerskie (plakaty, ulotki).

NGI powstała w 2001 roku. Jako jedyna z powstałych już w XXI wieku, należy do pierwszej dziesiątki agencji interaktywnych w Polsce. Jak wynika z danych, Next Generation Interactive jest najmłodszą, a jednocześnie najszybciej rozwijającą się agencją interaktywną w Polsce. NGI pracuje między innymi dla takich klientów jak: WSiP, Shell, Grupa Żywiec, Danfoss, Dwory SA, Michelin, Rolimpex, Zibi, Absolut.

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne są największym wydawcą książek edukacyjnych

w Polsce. Rocznie publikują kilkaset tytułów, w 2004 r. wydały ich blisko 1000. WSiP oferuje pełne zestawy (podręczniki, zeszyty ćwiczeń, przewodniki metodyczne, płyty CD) do nauczania dla wszystkich klas szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych, a także do wychowania przedszkolnego.

W ofercie WSiP znajdują się też: podręczniki do kształcenia zawodowego, programy nauczania, testy, sprawdziany, repetytoria, literatura psychologiczna i pedagogiczna, czasopisma metodyczne, miesięczniki wysokonakładowe, encyklopedie i słowniki, programy multimedialne oraz publikacje internetowe, a także książki akademickie. Publikacje książkowe WSiP powstają w 10 redakcjach – Redakcji Encyklopedii i Słowników, Redakcji Humanistycznej, Redakcji Języków Obcych, Redakcji Matematycznej, Redakcji Nauczania Początkowego, Redakcji Pedagogicznej, Redakcji Przyrodniczej, Redakcji Realizacji Wielomedialnych, Redakcji Szkolnictwa Specjalnego, Redakcji Zawodowej. W 2004 roku zakończył się proces prywatyzacji WSiP, od listopada 2004 roku jest spółką akcyjną notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych. 2005 rok jest dla Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych rokiem jubileuszowym w którym wydawnictwo obchodzi 60 – lecie powstania.