Udany debiut ProxyAd na NewConnect

Pojawienie się  ProxyAd S.A. na parkiecie zostało bardzo dobrze przyjęte przez inwestorów. Obroty przekroczyły milion złotych, zaś kurs akcji w trakcie sesji notował 55% wzrost. Debiutant sesje zakończył na 25% plusie. 

ProxyAd, która zadebiutowała 31 maja br., prowadzi unikatową w skali kraju działalność. Polega ona na oferowaniu usług reklamy lokalizacyjnej na telefony komórkowe. Spółka wykorzystuje do tego technologie bezprzewodowe, obecnie Bluetooth™. Będąc pionierem tego typu usług, jak również posiadając i rozwijając zaplecze infrastrukturalne, ProxyAd systematycznie podwyższa poprzeczkę potencjalnym konkurentom. Co warto podkreślić, wyznacza także standard funkcjonowania tego typu usług w Polsce. Zasady przesyłania komunikatów reklamowych przyjęte przez ProxyAd, dbają bowiem o końcowego odbiorcę i chroniąc go przed efektem tzw. SPAM-u.   

Z punktu widzenia inwestorów, kluczowym czynnikiem rozwoju ProxyAd, jest liczba i jakość lokalizacji, w których montowane są nadajniki wysyłające reklamę konsumentom. Większy zasięg, to także możliwość konsumpcji większych budżetów reklamowych oraz możliwości w zakresie precyzyjnego wyboru grupy docelowej.

Wydaje się,  że inwestorzy dostrzegli unikatowość naszej działalności oraz silną  pozycję jaką budujemy na rynku. Tuż  przed debiutem informowaliśmy o ważnej umowie z siecią  wypożyczalni Beverly Hills Video pozyskując ponad 40 nowych lokalizacji. Po debiucie tym bardziej czujemy się silnie zmotywowani, aby tak dobre wiadomości docierały do naszych inwestorów regularnie  – skomentował Dawid Korczyński, prezes zarządu spółki.

Źródło: ProxyAd