Udany start Radia Złote Przeboje w Białymstoku i Wałbrzychu

Udany start Złotych Przebojów w Białymstoku i Wałbrzychu to dla nas powód do prawdziwej satysfakcji. Bardzo nas cieszy, że słuchacze w różnym wieku już w pierwszych miesiącach nadawania tak chętnie przełączają odbiorniki, aby spędzić z nami swój czas – powiedział Bartosz Hojka, dyrektor Grupy Radiowej Agory.

Radio Złote Przeboje w Białymstoku uzyskało największy udział w rynku spośród stacji lokalnych w grupie 15+ lat (ponad 10% 1) oraz w grupie docelowej 30-50 lat (ponad 16% 2). W tej drugiej grupie Złote Przeboje w Białymstoku mają większy udział w rynku niż ogólnopolska Trójka – Program 3 Polskiego Radia i ustępują pod względem udziału w rynku jedynie ogólnopolskiemu Radiu RMF FM i Radiu ZET.

Szczególnym sukcesem Złotych Przebojów w Białymstoku jest uzyskanie większego udziału w rynku niż funkcjonujące tu od 14 lat, zakorzenione lokalnie, regionalne Polskie Radio Białystok.

W Wałbrzychu Złote Przeboje mają drugi wśród stacji lokalnych, udział w rynku, po rozgłośni lokalnej RMF MAXXX 101,1 FM Wałbrzych (w grupie docelowej 30-50: prawie 6% 3, a w grupie 15+: prawie 9% 4).

Debiut Złotych Przebojów w obu miastach wsparty był kampanią reklamową wykorzystującą nośniki reklamy zewnętrznej (miesięczna kampania w styczniu) oraz telewizję (kampania w lutym i marcu 2006 objęła: TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN).

Kreację obydwu kampanii przygotowało studio Badi Badi, zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.