Ugryź Milion w 7 Days

W promocyjnych opakowaniach produktów (croissant 7-DAYS 65 g), można znaleźć gotówkę lub kartę konkursową z unikatowym kodem. Aby wziąć udział w zabawie, należy znaleziony kod przesłać SMS-em na numer 7037 (koszt 50 groszy netto, 61 groszy brutto) lub dokonać jego rejestracji na stronie internetowej www.ugryzmilion.pl, wypełniając konkursowy formularz.

W trakcie trwania promocji odbędzie się dziesięć losowań, w których każdorazowo przyznawane będą nagrody pieniężne. Za 1 kod konsument gra o 5.000 zł, za 2 o 5.000 zł i 10.000 zł, za 3 kody o 5.000 zł,10.000 zł i 15.000 zł. Każdy następny przesłany kod to kolejna szansa w losowaniu 15.000 zł. Łączna suma nagród w promocji to milion złotych, z czego część to nagrody w losowaniach, a reszta to gotówka w opakowaniach croissant 7 Days.

Agencja marketingu mobilnego MobiJOY! służyła konsultacją przy opracowaniu koncepcji i zaprojektowała podstawowy kanał komunikacji z klientami, dostarczając system SMS-owy i stronę www oraz zapewnia obsługę loterii promocyjnej.

„Cieszymy się, że możemy realizować kolejny duży projekt dla Chipity. Wierzymy, że jest to potwierdzenie naszego doświadczenia i wiedzy dotyczącej skutecznych rozwiązań mobilnych, coraz częściej wykorzystywanych w działaniach promocyjnych. Znając odbiorców croissant’ów i potencjał komunikacji SMS proponujemy rozwiązania, które są idealnie dopasowane do potrzeb kampanii”- powiedział Piotr Długiewicz, prezes zarządu MobiJOY!

Obok wsparcia BTL, kampania promocyjna „Ugryź milion” ma wsparcie telewizyjne, w formie 15” i 10” spotu reklamowego na antenie telewizji Polsat, TVN, TV4, Puls oraz Tele5