Ukonstytuowała się Rada Związku Firm Public Relations. Dorota Zmarzlak Nową Przewodniczacą

Rada Związku w obecnym składzie została powołana 3 lutego 2005 roku przez Walne Zgromadzenie Członków Związku Firm Public Relations.  

4 marca odbyło się pierwsze posiedzenie Rady w nowej kadencji. Członkowie Rady ustalili następujący podział funkcji: 

Nową przewodniczącą Rady ZFPR została Dorota Zmarzlak – prezes agencji Twenty Four Seven PR. Funkcję wiceprzewodniczącego pełnić będzie ponownie Ryszard Solski – dyrektor generalny Sigma International (Poland) Ltd. oraz przedstawiciel Polski w Radzie IPRA.  

Sekretarzem pozostał Paweł Grabowski, szef działu Healthcare w agencji ComPress SA,
a członkiem Rady – Barbara Czerniawska, dyrektor działu obsługi klienta w ITBC Communication, wykładowca London School of Public Relations.

  

* * *

Związek Firm Public Relations (ZFPR) powstał w styczniu 2001 roku jako reprezentacja branży profesjonalnych usług PR w Polsce i obecnie zrzesza 22 agencje. Jest członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych (PKPP) i Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji (ICCO). Posiada także porozumienie o współpracy z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Public Relations (IPRA). Celem działalności Związku jest ochrona praw i interesów zrzeszonych w nim członków, reprezentowanie ich wobec organów państwowych i instytucji oraz umacnianie pozycji i upowszechnianie wiedzy na temat zawodu Public Relations. Obszarem szczególnego zainteresowania Związku jest budowanie profesjonalnego dialogu między branżą PR i mediami. ZFPR realizuje badania na temat relacji między tymi dwoma środowiskami, organizuje regularnie spotkania konsultantów PR z czołowymi dziennikarzami i prezentuje mediom studia przypadków PR.

Związek jest organizatorem PR Forum – dorocznej konferencji poświęconej branży PR oraz konkursu „Złote Spinacze”, promującego najlepsze projekty z dziedziny PR.

ZFPR prowadzi również szkolenia oparte o prestiżowy program London School of Public Relations.