Umowa Ramowa – nowa propozycja dla przedsiębiorców w Banku Millennium

Bank Millennium wprowadził dla klientów Bankowości Przedsiębiorstw Umowę Ramową. Dzięki niej firmy mogą teraz szybko i bez zbędnych formalności wnioskować o kolejne produkty powiązane z rachunkiem bez konieczności podpisywania odrębnych umów. Jest to istotna zmiana w procesie obsługi i znaczne ułatwienie dla klientów.

Umowa Ramowa, jedyna jaką w trakcie współpracy z Bankiem Millennium podpisuje klient Bankowości Przedsiębiorstw, określa zasady współpracy i reguluje dostęp do wszystkich produktów powiązanych z rachunkami klienta. Dotyczy zarówno produktów aktualnie dostępnych jak i tych wprowadzanych w przyszłości. W momencie rozszerzenia oferty banku o nowe usługi klienci posiadający Umowę Ramową otrzymają do nich dostęp.

Wnioskowanie o kolejny produkt odbywać się będzie w formie jednostronnego oświadczenia woli, a w najbliższym czasie możliwe będzie również za pośrednictwem bankowości elektronicznej i mobilnej.

Formalności ograniczyliśmy do minimum. W przypadku dużych firm, zazwyczaj z dwuosobową reprezentacją, jest to szczególnie istotne. Staraliśmy się też, żeby nowy dokument był bardziej zrozumiały niż dotychczasowe umowy, funkcjonalny i całkowicie kompleksowy. Wybiegliśmy nawet krok dalej – umowa reguluje dostęp do produktów, których jeszcze nie mamy. Jest to z pewnością nowa jakość w organizacji współpracy z klientem– mówi Anna Gregorczyk, Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Przedsiębiorstw.

Najważniejsze korzyści i usprawnienia związane z wprowadzeniem Umowy Ramowej: