Unilever z Constans PR

Agencja Constans PR będzie odpowiedzialna za wprowadzenie na rynek nowych produktów Algidy oraz za relacje z mediami, które będą skierowane głównie do dziennikarzy z prasy kobiecej, kulinarnej, parentingowej i handlowej.

Tegoroczne działania będą kontynuacją zapoczątkowanej w zeszłym roku współpracy pomiędzy Constans PR a firmą Unilever. W 2004 roku zadaniem agencji było prowadzenie działań dla marki Carte d’Or oraz dla nowego produktu – Algidy Śmietankowej. Jej rynkowy debiut okazał się wielkim sukcesem i obecnie jest ona niekwestionowanym liderem w segmencie lodów TH (take home) na polskim rynku.

Constans PR to agencja public relations typu full service. Oferuje kompleksowe usługi PR

w zakresie media relations, consumer PR, komunikacji wewnętrznej, zarządzania sytuacją kryzysową, komunikacji business-to-business, doradztwa oraz guerilla marketing. Agencja świadczy także usługi organizacji eventów, produkcji materiałów wspierających oraz monitoringu mediów. Constans PR ma na swoim koncie wiele zwieńczonych sukcesami projektów realizowanych dla takich klientów jak m.in.: Renault, Unilever, Reemtsma Polska/Imperial Tobacco, Novartis, Tag Heuer. Więcej informacji na stronie www.constanspr.com.pl