UNIQA kolejnym towarzystwem w ofercie porównywarki ubezpieczeń mfind.pl

W lutym 2016 roku oferta porównywarki ubezpieczeń mfind.pl wzbogaciła się o polisy towarzystwa UNIQA. Współpraca między mfind i UNIQA oznacza jeszcze większy wybór ofert OC/AC dla klientów porównywarki, a także rozbudowanie kanału sprzedaży online znanego ubezpieczyciela.

UNIQA dołączyła tym samym do towarzystw AVIVA, Proama, Benefia24, AXA Direct, You Can Drive, Link4, Liberty Ubezpieczenia oraz MTU, których oferty można kupić online w porównywarce mfind.pl. Dzięki temu klienci mfind będą mieli większy wybór przy zakupie OC/AC i możliwość znalezienia jeszcze korzystniejszej polisy.

UNIQA w Polsce reprezentują spółki UNIQA TU oraz UNIQA TU na Życie, oferujące ubezpieczenia majątkowe, komunikacyjne i życiowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak też instytucjonalnych. Inwestorem strategicznym spółek jest austriacki holding ubezpieczeniowy – UNIQA Insurance Group AG. Grupa UNIQA należy do czołowych ubezpieczycieli w Europie Środkowo-Wschodniej – 22 000 pracowników i współpracowników obsługuje 10 mln klientów w 19 krajach.

– Rozszerzenie współpracy z ubezpieczycielem przede wszystkim zwiększa liczbę ofert polis OC/AC w wynikach porównywarki mfind.pl. Co więcej, dla UNIQA Polska oznacza to rozbudowę obecnego kanału sprzedaży o perspektywiczny segment online. Z raportu mfind.pl wynika, że w ciągu ostatniego roku ceny OC wzrosły o 19% i to nie koniec podwyżek. Tymczasem 59% Polaków przy wyborze ubezpieczenia kieruje się właśnie jego ceną. W związku z tym porównywarki OC/AC będą coraz częściej wykorzystywane przez konsumentów. UNIQA jest jednym z wiodących towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce z szeroką gamę produktów komunikacyjnych, dlatego istotnie wzbogaci ofertę dostępną w naszym serwisie -komentuje Bartłomiej Roszkowski, współzałożyciel i członek zarządu mfind.pl.

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez mfind.pl, aż 82% Polaków słyszało o możliwości zakupu ubezpieczeń OC/AC przez Internet, a już 30% skorzystało z zakupu polisy OC/AC online. Zebrane dane pokazują również, że aż 95,5% Polaków kupujących polisy ubezpieczeniowe przez Internet jest zadowolonych z przeprowadzonej transakcji. Co więcej, klienci, którzy już raz zakupili polisę drogą cyfrową, chętnie skorzystają z tej formy ponownie – trend ten potwierdza ponad 97% badanych. Dla 59% Polaków cena składki OC/AC jest priorytetowym kryterium podczas zakupu polisy. Z kolei dla 50,7% najważniejszy jest zakres usług, które obejmuje ubezpieczenie.

– Nowe technologie to zarówno nowe możliwości, jak i zmieniające się oczekiwania klientów. W ostatnim czasie klienci coraz chętniej korzystają z bezpośrednich kanałów kontaktu z zakładami ubezpieczeń, szczególnie w zakresie poszukiwania najkorzystniejszej oferty (kalkulacji składek) oraz wznowień i wprowadzania zmian w polisach. Proces obsługi klientów jest kluczową przewagą biznesową i jako taki jest przez UNIQA konsekwentnie dopasowywany do ich oczekiwań. Pamiętać przy tym należy, że agenci ubezpieczeniowi są dla UNIQA kluczowym partnerem biznesowym i, co chciałbym podkreślić, wszystkie procesy multikanałowej obsługi i kontaktu z klientami są rozwijane we współpracy z nimi i dostępne także dla ich klientów. Współpraca z mfind.pl to kolejny krok na drodze do zapewnienia klientom możliwie najlepszego serwisu, a profesjonalnemu pośrednikowi możliwie najszerszego dostępu do klientów -mówi Krzysztof Skarbek, dyrektor Departamentu Sprzedaży – Sieć Agencyjna UNIQA.

Znalezienie w internecie najlepszej oferty ubezpieczenia komunikacyjnego może być szybkie i proste dzięki porównywarce mfind.pl, która cechuje się:

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez mfind.pl, aż 82% Polaków słyszało o możliwości zakupu ubezpieczeń OC/AC przez internet, a już 30% skorzystało z zakupu polisy OC/AC online.

Zebrane dane pokazują również, że aż 95,5% Polaków kupujących polisy ubezpieczeniowe przez internet jest zadowolonych z przeprowadzonej transakcji. Co więcej, klienci, którzy już raz zakupili polisę drogą cyfrową, chętnie skorzystają z tej formy ponownie – trend ten potwierdza ponad 97% badanych. Dla 59% Polaków cena składki OC/AC jest priorytetowym kryterium podczas zakupu polisy. Z kolei dla 50,7% najważniejszy jest zakres usług, które obejmuje ubezpieczenie.