UNIQA wprowadza aplikację mobilną dla agentów

UNIQA wdraża pierwszą aplikację mobilną dla sieci sprzedaży. Od czerwca agenci mogą w łatwy sposób zaczytać dane pojazdu z dowodu rejestracyjnego do kalkulacji stawek ubezpieczenia oraz załączać wymagane dokumenty.


Zaczytywanie danych o pojeździe z wykorzystaniem kodu AZTEC nie jest nowością na rynku, jednakże nowatorskie podejście do ich wykorzystania i kalkulacji składki zastosowane przez UNIQA na pewno pozwoli agentom na jeszcze szybszą obsługę klienta mówi Monika Jaroń, dyrektor Departamentu Organizacji i Projektów UNIQA.

Aplikacja mPOS to nowoczesne narzędzie zintegrowane z aplikacją sprzedażową POS. Dzięki współpracy tych dwóch aplikacji sprzedawca będzie mógł zaczytać dane z dowodu rejestracyjnego przekazać je do POS i wykorzystać w procesie ofertowania. Łatwo znajdzie listę zaczytanych kodów i umieści informacje w kalkulacji. Po sprzedaży polisy podłączone pod AZTEC zdjęcia pojazdu automatycznie podłączą się do informacji o polisie.

– Przedstawiona usługa jest dopełnieniem sprawnie działającego zaczytywania danych do kalkulacji po numerze rejestracyjnym pojazdu w POS, gdzie tylko dwie dane wystarczą, by wyliczyć składkę OC i AC komunikacyjnego. Wdrożenie mPOS ma na celu  przyspieszenie obsługi klienta i ułatwienie pracy agenta w POS mówi Łukasz Ukleja, dyrektor Departamentu Informatyki UNIQA.

Wdrażane narzędzie mPOS nie jest jedynie dekoderem kodów AZTEC, wspiera również nowatorskie rozwiązanie elektronicznego archiwum polis wdrożonego w UNIQA w 2015 roku. Użytkownik po sprzedaży dowolnej polisy masowej będzie mógł zrobić jej zdjęcie i przekazać do archiwum.

Dodatkowo aplikacja wspiera wszelkie procesy komunikacji agentów z UNIQA, które wymagają przekazywania dokumentów czy fotografii. Każdy użytkownik będzie mógł tworzyć foldery z dokumentami i podłączać je bezpośrednio w aplikacji do zleconych zadań.

 Jestem przekonany, że mPOS w tej postaci to dopiero początek nowych usług wspierających naszą sieć sprzedaży. Widzimy ogromny potencjał rozwojowy w tej aplikacji mobilnej mówi Adam Łoziak, wiceprezes UNIQA odpowiedzialny za sprzedaż.

Aplikacja przygotowana została przy współpracy z firmą Comarch i będzie dostępna na telefony z system operacyjnym Android oraz iOS.