United PR najlepsza w sieci UPS

Ocenę pokrycia medialnego UPS (tzw. Globalną Analizę Medialną) wykonuje instytut badawczy Echo Research Inc. z Nowego Jorku. W podsumowaniu efektów medialnych za rok 2005 uwzględniono 16 kluczowych krajów i regionów z całego świata, w których UPS prowadzi działania PR (Benelux, Brazylia, Chiny, Francja, Hongkong, Japonia, Kanada, Meksyk, Niemcy, Polska, Singapur, Stany Zjednoczone, Tajwan, Wielka Brytania, Włochy). Pod względem liczby pozytywnych publikacji („favorable”) Polska zajęła 1. miejsce, wyprzedzając wszystkie inne kraje, natomiast biorąc pod uwagę ogólną ocenę publikacji („rating”), Polska uplasowała się na 2. pozycji, pozwalając zdystansować się jedynie Chinom. Ponadto, w 2005 roku w Polsce ukazało się dwukrotnie więcej publikacji na temat UPS niż w 2004.

United PR otrzymała także na początku czerwca br. tytuł najlepszej spośród 16 agencji, obsługujących firmę UPS w Europie. Wyróżnienie to, przyznane przez europejską centralę UPS w Brukseli, wiąże się z opracowaniem i realizacją komunikacji medialnej, dotyczącej procesu integracji firm UPS i Messenger Service Stolica S.A. Proces ten rozpoczął się w kwietniu 2005 roku, a w połowie maja tego roku zaprezentowane zostało nowe, zintegrowane portfolio usług obu firm, połączonych pod szyldem UPS. Fakt ten zyskał duże zainteresowanie dziennikarzy, które przełożyło się na ponadprzeciętne rezultaty medialne.

Bardzo cieszy nas fakt, że efekty współpracy z wymagającym i profesjonalnym zarazem partnerem, jakim jest UPS, tu w Polsce oraz w europejskiej centrali, zostały dostrzeżone na arenie międzynarodowej – mówi Małgorzata Zaborowska, prezes United PR. Znając klienta i rynek od ponad 6 lat oraz nieprzerwanie ucząc się nowych standardów i podejmując wyzwania, mamy nadzieję na owocną kontynuację współpracy, z korzyścią dla wizerunku UPS w polskich mediach.