Universum dołącza do IAA

To kolejny sukces jaki osiągnęła spółka w ostatnim czasie. Niedawno Universum podpisał umowę z AMS-em, na mocy której obie firmy będą wspólnie sprzedawały powierzchnie reklamowe należące do partnerów.

Przyjęcie do IAA oraz podpisanie partnerskiej umowy z AMS-em to kolejny etap w realizacji przemyślanej strategii naszej firmy. Cieszymy się, że dołączamy do jednej z największych organizacji działających w Polsce i na świecie. Chcemy być aktywnym uczestnikiem Stowarzyszenia. Mamy już kilka pomysłów, które chcielibyśmy realizować w ramach IAA, a które będą kolejnym dowodem potwierdzającym wiarygodność i etykę naszych działań na rynku reklamowym – powiedział Marek Nowaczyk, członek zarządu Universum Promotion Group.

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce jest jedyną organizacją w kraju zrzeszającą twórców reklam, reklamodawców i media. Oddziały IAA (obecnie na całym świecie jest ok. 100) tworzą w poszczególnych państwach własne programy, promując odpowiedzialność reklamy i broniąc swobody komunikacji marketingowej. Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy w Polsce powstało w 1993 roku.