W 2005 roku przychody ze sprzedaży kampanii wielkoformatowych przez UNIVERSUM wyniosły ponad 9 mln. Jest to wynik trzy razy lepszy w stosunku do roku 2004. Biorąc pod uwagę rozwój firmy i rozszerzenie portfolio o nowe produkty, istnieje duże prawdopodobieństwo, że obecny rok przyniesie jeszcze większy wzrost zarówno pod względem przychodów jak i udziału w rynku megaformatu.
W pierwszych miesiącach bieżącego roku osiągnęliśmy wynik kilkukrotnie wyższy aniżeli w analogicznych okresie ubiegłego roku. Jest to znakomity prognostyk na przyszłość dla naszej firmy oraz całej branży reklamy wielkoformatowej. – powiedział Marcin Jeż, członek zarządu UNIVERSUM Promotion Group.
UNIVERSUM zapowiada również ekspansje na rynki zagraniczne. Na początku spółka zamierza wejść na rynek niemiecki, gdzie chce wspierać rodzime firmy oferujące tam swoje produkty.
Firma rozwija się znakomicie. Planujemy w tym roku zwiększyć przychody o 100% – dodał na koniec Jeż.