UPOLUJ CZERWONĄ BESTIĘ – wygraj FERRARI

W konkursie można wygrać ponad 100 atrakcyjnych i wartościowych nagród. Obok nagrody głównej, uczestnicy walczą o wycieczkę do egzotycznego kraju dla 2 osób o wartości 6 tys. zł., podwójne bilety lotnicze do wybranych miast w Europie, półroczne prenumeraty popularnych magazynów ogólnospołecznych i biznesowych.

Zasady konkursu są bardzo proste. Grający typują w każdy dzień roboczy średni kursu EURO wg. NBP. Uczestnicy, którzy trafnie wytypowali kurs EURO otrzymują punkty. Wygrywają konkursowicze, którzy w poszczególnych etapach – dzień, tydzień, miesiąc, kwartał – uzbierają największa liczbę punktów.

– Konkurs cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem internautów – mówi Piotr Krawiec, dyrektor ds. marketingu i PR w Money.pl. – Tylko w pierwszych 2 tygodniach jego trwania, zarejestrowało się i gra ponad 6 tys. uczestników. To nawet lepiej niż sądziliśmy – dodał Krawiec. – Warto podkreślić, że promocję konkursu w pierwszym etapie prowadziliśmy tylko i wyłącznie w ramach Money.pl. Dopiero pod koniec zeszłego tygodnia, rozpoczęliśmy prowadzenie kampanii reklamowej na zew., m.in. w serwisach – Business Week, Wprost, Mojeauto.pl, E-prawnik.pl, Travelplanet.pl, WirtualneMedia.pl, niektórych witrynach wydawnictwach IDG.

– „Wytypuj kurs Euro – wygraj Ferrari” nie jest tylko i wyłącznie zabawą, polegająca na prognozowaniu kursu EURO – powiedział Arkadiusz Osiak, prezes Money.pl. – Poprzez konkurs chcemy także edukować internautów w zakresie ekonomii.

Na stronach konkursowych umieszczone są informacje dotyczące zarówno EURO, genezy oraz historii tej waluty, czynników kształtujących kursy walut, jak i informacji o rynku Forex oraz o głównych graczach tego rynku. Publikowane są także notowania kursów średnich wg. NBP oraz notowania on-line.

– Konkurs jest doskonałym narzędziem do prowadzenia badań i obserwacji uczestników oraz ich zachowań. – Analizujemy – informuje Piotr Krawiec – jak uczestnicy prognozują kurs EURO, jaki był średni kurs EURO wg. wszystkich uczestników, jak się on miał do oficjalnego kursu, czy ta zależność zmienia się w czasie. Zamierzamy także zbadać jak płeć, wiek oraz miejsce zamieszkania wpływa na skuteczność typowań. Z dotychczasowych statystyk – tłumaczy Krawiec – wynika, ze średni błąd wszystkich typujących jest na poziomie 4,5% w stosunku do oficjalnego kursu wg. NBP. Zauważyliśmy, że grający uczą się na własnych błędach i typują coraz lepiej, przez co średni błąd zmniejsza się z dnia na dzień. Coraz częstszą praktyką jest, że uczestnicy konkursu wykorzystują do typowań kursu średniego wg. NBP notowania kursów on-line – zakończył Piotr Krawiec.

Konkurs oraz wszelkie informacje na jego temat można znaleźć pod adresem:

http://www.money.pl/konkursy/euro/