Serwis www.tymbarkfit.pl, to kompendium wiedzy na temat fitnessu i zdrowego odżywiania. Powstał on w związku z wejściem na rynek cytrusowego nektaru FIT, przeznaczonego dla aktywnych kobiet, chcących cieszyć się piękna sylwetką i zdrowiem przez cały rok.
„Bodźcem do stworzenia nowej strony internetowej było wprowadzenie przez Tymbark innowacyjnej linii napojów pod marką FIT. Produkt jest odpowiedzią na obserwowane trendy rynkowe – modą na zdrowy styl życia, przejawiającą się troską nie tylko o zdrowie, ale także i wygląd, rosnącą popularnością produktów „wellness” – wpływających na dobre samopoczucie i typu „light” – o obniżonej wartości kalorycznej. Fit to produkt skierowany do aktywnych kobiet, którym zależy na dobrym samopoczuciu i wyglądzie. Dla większości kobiet, miarą utrzymania tzw. linii są jeansy. Dlatego też motyw jeansów został wykorzystany na opakowaniu Fita w postaci sloganu WSKOCZ W NOWY ROZMIAR JEANSÓW!, która ma na celu zachęcenie do odwiedzenia specjalnie stworzonej dla kobiet strony internetowej www.tymbarkfit.pl” – mówi Edyta Matyaszek, brand manager marki Tymbark FIT
Serwis podzielony jest na dwie części. Pierwsza z nich obejmuje vademecum współczesnej kobiety „Oto ja kobieta” i dynamicznego, nowoczesnego mężczyzny „Poznaj świat mężczyzn”. Są to blogowe zapiski 27 letniej asystentki w kancelarii prawniczej Gośki i fotografa amatora Pawła. Gosia w zajmujący sposób opowiada o wszelkich aspektach życia interesujących współczesne kobiety. A dzięki Pawłowi internautki dowiedzą się co naprawdę znaczy męski punkt widzenia.
„Bardzo łatwo utożsamić się z bohaterami bloga. To współcześni ludzie, którzy mają takie problemy, jak my wszyscy. Jednak z optymizmem patrzą w przyszłość, dlatego z taką przyjemnością wkraczamy w ich świat. Dlaczego blogi? Z dnia na dzień rośnie ich skuteczność marketingowa. Zastosowanie blogów w serwisie, to niejako eksperyment umożliwiający sprawdzenie ich działania w komunikacji z konsumentem.” – mówi Dominika Kaczor, project manager w Agencji HYPERmedia, odpowiedzialny za projekt serwisu.
Druga część serwisu „Bądź FIT”, to ABC fitnessu i zdrowego odżywiania. W dziale „FIT Aktywacja” kobiety znajdą dwutygodniowy program treningowy, który pozwoli zachować świetną kondycję psychofizyczną. Merytoryczną opiekę nad programem sprawują specjaliści z siłowni Olimpus. Pyszne, niskokaloryczne jedzenie to specjalność działu „FIT Apetit!”. Także tutaj znajdziemy informacje o soku „FIT”. Swoje miejsce w serwisie mają także niekonwencjonalne formy aktywności i nowe tendencje w fitnessie. Przeczytamy o nich w dziale „Trendy”. Serwis dba również o to, aby internautki uprawiały fitness w komfortowych warunkach i w towarzystwie kompetentnych instruktorów. Dział „Dobry adres” to baza danych o siłowniach, centrach ćwiczeń i klubach fitness. Dostarczaniem i redagowaniem treści serwisu zajmuje się agencja public-relations PR Kwadrat.
Serwis Fit spełnia także rolę poradnika, który rozwieje wszelkie wątpliwości dotyczące psychologii, erotyki i zdrowego trybu życia. Wszystkie problemy możemy przedyskutować na forum, wymienić poglądy na życie z wirtualnymi znajomymi, Gosią i Pawłem lub zasięgnąć profesjonalnej opinii eksperta w interesującej nas dziedzinie.
Użytkowników serwisu o nowościach poinformuje newsletter „FITnews”. W dziale multimedia będzie także możliwość wysłania kartki, ściągnięcia tapety na pulpit lub wygaszacza ekranu.
Serwis www.tymbarkfit.pl to kolejny projekt zrealizowany przez HYPERmedia we współpracy z firmą Tymbark. We wrześniu kończy się kampania związana z konkursem na fotografię przedmiotu wykonanego z tymbarkowych kapselków. Internetową galerię zdjęć wykorzystywaną w kampanii przygotowała Agencja HYPERmedia.