Kampania UPS „Osiągniesz więcej” jest największą międzynarodową telewizyjną kampanią reklamową w historii firmy.
Kampania, wykreowana przez McCann Erickson, prowadzona jest w 23 krajach. Składa się na nią pięć reklam – dwa, 60-sekundowe spoty i trzy, 20-sekundowe spoty. Kampania obejmuje też prasę, outdoor i reklamę online oraz dodatkowe reklamy telewizyjne.
Pierwsza 60-sek. reklama przedstawia francuskiego gwiazdora Jean’a Reno, dobrze znanego z głównych ról w głośnych filmach, włączając Leona Zawodowca. UPS po raz pierwszy wykorzystał w swojej międzynarodowej reklamie postać dobrze znanego aktora. Jean Reno został wybrany ze względu na ogólnoświatową atrakcyjność oraz umiejętność wniesienia ciepła i człowieczeństwa do spotu. Reklama będzie nadawana w Austrii, Belgii, Francji, Holandii, Hongkongu, Meksyku, Niemczech, Singapurze, Szwecji, na Tajwanie, we Włoszech i w Wielkiej Brytanii.
Druga 60-sek. reklama ukazuje brązowy samochód UPS do przewozu paczek – ikona, doręczający przesyłki na całym świecie. Będzie ona nadawana w Polsce, Chinach, na Filipinach, w Indiach, Japonii, Korei, Malezji, Meksyku, Nigerii, Południowej Afryce, Tajlandii, na Tajwanie, w Turcji i na Węgrzech.
20-sek. spoty kręcone w Europie i Południowej Ameryce będą nadawane jednocześnie z dwiema głównymi reklamami. Zaprezentują one rozszerzone możliwości, jakie oferuje UPS, począwszy od frachtu oceanicznego, a na doręczeniach ekspresowych kończąc.
Reklamy prasowe można pobrać ze strony internetowej UPS na http://www.ups.com/delivermore
UPS jest największą na świecie firmą zajmującą się dostarczaniem przesyłek oraz światowym liderem świadczącym usługi w zakresie łańcucha dostaw, oferującym szerokie spektrum opcji służących synchronizacji transferu towarów, informacji i funduszy. UPS jest notowana na nowojorskiej giełdzie papierów wartościowych (NYSE: UPS). Informacje na temat UPS dostępne na stronie www.ups.com.