UPS uruchamia w Polsce konkurs dla małego biznesu

Celem konkursu jest wyłonienie i promocja trzech firm, które dzięki swej innowacyjności i kreatywności właścicieli działają z sukcesem i maja szanse na rozwój nie tylko w Polsce, ale także na arenie międzynarodowej. W konkursie może wziąć udział firma, która zatrudniała w roku 2007 pomiędzy 10 a 250 pracowników. Konkurs jest wspierany przez: Harvard Business Review, Puls Biznesu, BigChina oraz Ambasador USA w Polsce – Victor Ash, który wygłosi mowę podczas uroczystej gali w listopadzie 2008.

Małe i średnie firmy stanowią większość wszystkich firm działających w gospodarkach różnych krajów na całym świecie. UPS jako globalna firma wspiera rozwój małych i średnich przedsiębiorstw i pomaga im działać globalnie poprzez dostarczenie zaawansowanych rozwiązań dla łańcucha dostaw i dystrybucji.

UPS przygotował specjalną stronę internetową konkursu: www.ups.com/konkursdlamalychprzedsiebiorstw. Na stronie tej właściciel lub upoważniony pracownik będzie mógł zgłosić kandydaturę swojej firmy do konkursu wypełniając odpowiedniego formularz online i dodając esej na temat działalności firmy (z uzasadnieniem w jakim stopniu działalność przedsiębiorstwa jest innowacyjna, przedstawieniem jakości świadczonych usług, faktów dotyczących poświęcenia wobec klienta oraz osiąganych wyników w opisywanym biznesie).

Zgłoszenia będą oceniane przez jury złożone z: dziennikarzy z Harvard Business Review i Pulsu Biznesu oraz przedstawicieli UPS. Jury wybierze dziesięć firm, które zostaną zaproszone do zaprezentowania swojej firmy podczas spotkania. Następnie jury wybierze trzy najbardziej innowacyjne firmy, które zostaną zwycięzcami konkursu.

Zwycięzcy zostaną ogłoszeni na uroczystej gali podsumowującej konkurs w listopadzie 2008, zwycięskie firmy otrzymają nagrody pieniężne w gotówce w wysokości: 5 000 USD, 10 000 USD i 15 000 USD. Ponadto UPS będzie promował zwycięskie firmy na stronie internetowej: www.ups.com/konkursdlamalychprzedsiebiorstw.