Upstream – nowy wymiar interaktywności

Nie chcemy tworzyć podobnych do siebie portali, chcemy wyjść naprzeciw dotychczasowym wyobrażeniom o stronach. Zawieszenie informacji o firmie, produktach czy usługach to utarty panujący do tej pory. Człowiek potrzebuje czegoś więcej: nowej idei, wizji, wiedzy, nowego sposobu przedstawienia aby w ten sposób tworzyć określone wyobrażenie o firmie” – mówi Jarosław Betlej, prezes grupy Aha.

Strona internetowa Upsteream uzyskała nowy look&feel. Za pomocą kamer możemy nie tylko widzieć, ale także rozmawiać z przedstawicielami agencji interaktywnej Upstream. Internauta może odpowiadać na pytania członków grupy, aby w ten sposób prowadzić wirtualną dyskusję o własnych potrzebach na temat kreacji stron internetowych. Użytkownik może poznać własne preferencje co do przedstawiania treści w Internecie poznając jednocześnie inny wymiar komunikacyjny.

„Strona jest odpowiedzią na liczne pytania przedsiębiorców co do strategii pokazania własnych marek i ich filozofii w internecie. Dlatego tych wszystkich, których interesuje nowy wymiar komunikacji internetowej, zapraszam do odwiedzenia www.upstream.pl” – mówi Jarosław Betlej, Prezes Upstream.

Agencja interaktywna Upstream wchodzi w skład grupy komunikacyjnej AHA, obok agencji reklamowej AHA oraz Estimage Public Relations. Ich połączone możliwości składają się na gwarancję wyspecjalizowanej obsługi w każdym zakresie branży komunikacyjnej.

www.upstream.pl