Urodzinowa gra od Digital One dla „DomBanku”

Gra, zaprojektowana specjalnie na tę okazję, zachęca użytkowników do aktywowania działań głównej bohaterki czyli zabawnej Babci. W celu przyciągnięcia uwagi, wykreowana postać wywołuje dość niedwuznaczne skojarzenia. Jednak tego internauci dowiadują się na końcu zabawy, dzięki intrygującej i zaskakującej puencie. W finale okazuje się że Babcia przygotowuje mikserem tort urodzinowy.

Gra nawiązuje do reklamy telewizyjnej „Mikser” oraz wcześniejszych działań promocyjno – reklamowych banku, które w żartobliwy sposób prezentowały jego ofertę. W celu wzmocnienia przekazu, agencja przygotowała również wersję gry w postaci e-kartki, umożliwiając w ten sposób rozsyłanie jej do użytkowników przy zastosowaniu marketingu wirusowego, który w „przemycony” sposób umożliwia jednocześnie promocję marki i dystrybucję gry.

„Rok temu uczestniczyliśmy we wprowadzaniu „DomBanku” na rynek, opracowując kampanię reklamową. Dziś za pomocą nietuzinkowej aplikacji interaktywnej wspólnie obchodzimy jego pierwsze urodziny. Tym razem chcieliśmy zaskoczyć użytkowników i zwrócić uwagę odwiedzających stronę, co w efekcie wpłynęło na wzrost jej oglądalności. Natomiast wirusowe rozsyłanie e-kartek z Babcią, zwiększyło zainteresowanie promocyjną ofertą kredytową banku.” – mówi Olgierd Cygan, managing director Digital One.

Dom jest marką hipoteczną GETIN Banku SA, należącego do grupy kapitałowej Getin Holding SA.