Równocześnie ING Bank Śląski rozpoczyna kampanię bankowości elektronicznej pod hasłem „Taki duży, taki internetowy”. Jej celem jest zwiększenie liczby użytkowników bankowości elektronicznej Banku (systemu ING BankOnLine, serwisu HaloŚląski i SMS) oraz wzrost dynamiki sprzedaży kont osobistych.
Nowy serwis internetowy jest w pełni dostosowany do nowych zasad wizualizacji, które podkreślają nowoczesność i dynamiczność Banku. Konstrukcja interfejsów graficznych została podporządkowana łatwości znajdowania informacji najbardziej potrzebnych klientom oraz przejrzystemu komunikowaniu oferty. Dla spójności całego przekazu marketingowego Banku szczególną rolę odgrywa konsekwentne rozplanowanie przestrzeni dla treści związanych z aktualnie prowadzonymi kampaniami.
Od 2001 roku informacje o ofercie ING Banku Śląskiego znaleźć można w Vortalu ING (www.ing.pl), który obsługuje również inne firmy z Grupy ING. W chwili uruchomienia nowego serwisu część funkcjonalności, głównie aplikacje „e-Wnioski” związane z inicjowaniem procesu sprzedaży produktów ING Banku Śląskiego, jest nadal obsługiwana przez Vortal ING. W drugiej fazie projektu aplikacje zostaną dostosowane do potrzeb nowego serwisu, przeniesiona zostanie także pozostała część dokumentów związanych z ofertą Banku.
Nowy serwis został wdrożony na bazie dostarczonej przez e-point SA platformy programistycznej wyposażonej w najnowszej generacji narzędzia do zarządzania treścią.